پاورپوینت حاصلخیزی پیشرفته

پاورپوینت حاصلخیزی پیشرفته

پاورپوینت-حاصلخیزی-پیشرفته

دانلود پاورپوینت با موضوع حاصلخیزی پیشرفته،
در قالب ppt و در 125 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
ریشه گیاه
انواع سیستم های ریشه
گیاهان از نظر ریشه به چهار گروه تقسیم می شوند.
1- سیستم ریشه گیاهان تک لپه ای (Monocotyledons)
این گیاهان شامل غلات و گیاهان علوفه ای است . مثلا ذرت دانه ای دارای یک ریشه اصلی و تعدادی حدود 4 ریشه فرعی بوده که از دانه بذر خارج گردیده و نیاز آبی و تغذیه ای گیاه را تامین مینماید. ریشه اصلی دارای شاخه هایی میشود که پس از بلوغ می میرند بعضی از این گیاهان مثل پیاز ریشه ای دارای شاخه های فرعی نمیباشد.
2- سیستم ریشه گیاهان دو لپه ای Dicotyledous
در این گیاهان بذر یک ریشه اصلی از خود خارج می نماید که به سمت خاک حرک مینماید و جوانه نیز از آن به سمت بالا حرکت مینماید. در بعضی از گیاهان این ریشه اصلی بیش از نصف وزن کل ریشه است. عموما در دو لپه ایها عمق نفوذ ریشه خیلی بیشتر از تک لپه ایها است اما همیشه اینگونه نمیباشد. یونجه از گیاهان دو لپه ای می باشد.
3- سیستم ریشه شاخه ای Root Branching
در بعضی از گونه های گیاهی ریشه حالت شاخه ای پیدا میکند. اصولا در قسمتهای اپیدرم ، کورتکس ، اندودرم و آوندها یک بیرون زدگی رخ میدهد و سبب ایجاد شاخه میشود . عموما این حالت هنگامی که نوک ریشه دچار قطعی شود و یا ریشه با مقاومت لایه های خاک برخورد کند ایجاد میشود.
4- ریشه های موئینه Root Hearis
ریشه موئینه در بخش بالغ ریشه و روی سلول های اپیدرمی ایجاد میشود بعضی بر این نظرند که وقتی رشد طولی سلول های اپیدرمی دچار مشکل شده و با مقاومت رو به رو میشود ریشه های موئینه ایجاد میشود. ریشه های موئینه برای روزها و هفته ها میتواند زنده باشد و در طول ریشه اصلی میتواند به وجود آید این ریشه ها در منافذ خاک بخصوص جائیکه رطوبت کافی باشد رشد می کند. در خاک هایی که فسفر قابل استفاده کمتر باشد ریشه های موئینه بیشتر و طویل تر نسبت به خاک های با فسفر زیاد می باشد.
سیتوپلاسم در ریشه موئینه تجمع پیدا کرده و هسته به سمت نوک ریشه جلو میرود. برخی معتقدند که ریشه موئینه نتیجه تأخیر در رشد عمودی سلولهای اپیدرمی است. فشار داخلی ناشی از این تاخیر سبب توسعه ریشه های موئینه در نواحی ضعیف سلول که دارای دیواره سلولی سفتی هم بوده میگردد.
دانلود فایل


پاورپوینت حاصلخیزی پیشرفته

حاصلخیزی پیشرفته, دانلود پاورپوینت حاصلخیزی پیشرفته, پاورپوینت در مورد حاصلخیزی پیشرفته, تحقیق حاصلخیزی پیشرفتهپاورپوینت درباره حاصلخیزی پیشرفته, پاورپوینت راجع به حاصلخیزی پیشرفته, پاورپوینت آماده حاصلخیزی پیشرفته, تحقیق در مورد حاصلخیزی پیشرفته,ppt,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید