پاورپوینت مشکلات روانشناختی و مداخلات کارشناس سلامت روان

پاورپوینت مشکلات روانشناختی و مداخلات کارشناس سلامت روان

پاورپوینت-مشکلات-روانشناختی-و-مداخلات-کارشناس-سلامت-روان

دانلود پاورپوینت با موضوع  مشکلات روانشناختی و مداخلات کارشناس سلامت روان،
در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
ماژول (1)  ارزیابی و آموزش روان شناختی
در این  قسمت که در واقع جلسه اول مداخلات روانشناختی را تشکیل می دهد ابتدا نوع مشکل یا اختلال بررسی می شود تا براساس آن میزان پیشرفت علائم یا مشکلات در جلسات قابل ارزیابی باشد.
سپس در مورد ماهیت اختلال و درمان های موجود ، اطلاعات لازم در اختیار مراجع قرار داده می شود.
آموزش روان شناختی مراجع، بخش مهمی از مداخلات روانشناختی برای هر بیماری است. این آموزش به بیمار کمک می کند تا علائم بیماری را به عنوان یک بخشی از بیماری ببیند که می تواند در مورد آن کاری انجام دهد.
مواردی که در آموزش روان شناختی بیمار مورد تاکید قرار می گیرد شامل :
توصیف شیوع بیماری و ویژگی های جمعیت شناختی آن، علائم و نشانه های بیماری، سیر و پیش آگهی، علل و عوامل موثر بر بروز بیماری و توصیف درمان های موجود و اثربخشی آنها می باشد.
ماژول (2) آرام سازی
از آنجایی که ویژگی مشترک اختلالات اضطرابی، تجربه تنش و اضطراب بوده و علاوه براین، بخش قابل ملاحظه ای از افراد افسرده و افراد مبتلا به بیماری های مزمن جسمی نیز از اضطراب رنج می برند، این بخش از مداخله اختصاص به آموزش تکنیک های آرام سازی دارد.
تکنیک هایی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد عبارت است از: تنفس عمیق ، تن آرامی پیشرونده ماهیچه ای ، تنفس خودآگاه و تصویرسازی های ذهنی خوشایند.
دانلود فایل


پاورپوینت مشکلات روانشناختی و مداخلات کارشناس سلامت روان

مشکلات روانشناختی و مداخلات کارشناس سلامت روان, دانلود پاورپوینت مشکلات روانشناختی و مداخلات کارشناس سلامت روان, پاورپوینت در مورد مشکلات روانشناختی و مداخلات کارشناس سلامت روان, تحقیق مشکلات روانشناختی و مداخلات کارشناس سلامت روانپاورپوینت درباره مش,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید