پاورپوینت انقلابی در آموزش آنلاین

پاورپوینت انقلابی در آموزش آنلاین

پاورپوینت-انقلابی-در-آموزش-آنلاین

دانلود پاورپوینت با موضوع  انقلابی در آموزش آنلاین،
در قالب ppt و در 54 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
دنیای یادگیری در اینترنت
رایگان (در بیشتر موارد)
همیشه و همه جا در دسترس: لازم نیست برای ادامه تحصیل به خارج بروید
شیوه های یادگیری متنوع
موضوعات متنوع
تحقق یادگیری مادام العمر
اپلیکیشن‌ها یا برنامک‌های گوشی های هوشمند
گوشی تلفن همراه همیشه همراه انسان است و می تواند ابزاری بی‌نظیر برای یادگیری در همه فرصت های ممکن باشد. از این روست که  یادگیری از طریق برنامک‌های تلفن های هوشمند هم بسیار فراگیر شده است. برنامک های آموزشی متنوعی از آموزش ریاضیات و اشکال هندسی به کودکان گرفته تا آموزش زبان انگلیسی و آموزش های دانشگاهی تولید شده است که می توان آنها را در سایت‌هایی مثل بازار که برنامکهای گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌دهند یافت.
آموزش از طریق شبکه های اجتماعی
با استفاده های متنوعی که از شبکه های اجتماعی می شود، ارتباطات با دوستان و آشنایان فقط یکی از کارکردهای آنهاست. آموزش، کسب و کار و بازاریابی از دیگر کارکردهای شبکه های اجتماعی هستند. بسیاری از صفحات در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و گوگل پلاس به مسائل مختلف آموزشی اختصاص یافته است. در این صفحات مطالب آموزشی از نحوه پوست گرفتن کیوی تا آموزش پارتیشن بندی هارد دیسک رایانه به شیوه ای مختصر و قابل فهم را می توانید ببینید. برخی آموزشها متنی و برخی دیگر فایلهای صوتی یا ویدئویی اند. از صفحات آموزشی فارسی می توانم به انگلیسی مثل آب خوردن و لذت یادگیری اشاره کنم.
دانلود فایل


پاورپوینت انقلابی در آموزش آنلاین

انقلابی در آموزش آنلاین, دانلود پاورپوینت انقلابی در آموزش آنلاین, پاورپوینت در مورد انقلابی در آموزش آنلاین, تحقیق انقلابی در آموزش آنلاین, پاورپوینت درباره انقلابی در آموزش آنلاین, پاورپوینت راجع به انقلابی در آموزش آنلاین, پاورپوینت آماده انقلابی ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید