پاورپوینت یائسگی و هر آنچه خانم ها باید بدانند

پاورپوینت یائسگی و هر آنچه خانم ها باید بدانند

پاورپوینت-یائسگی-و-هر-آنچه-خانم-ها-باید-بدانند

دانلود پاورپوینت با موضوع  یائسگی و هر آنچه خانم ها باید بدانند،
در قالب ppt و در 42 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
یائسگی چيست؟
بسياری از زنان در لحظه ای از زندگيشان که دچار قطع قاعدگی می شوند به فکر دوره یائسگی می افتند . اما یائسگی به طور وسيعی شامل تغييرات هورمونی و فيزیکی که در طی ٣ تا ۵ سال در سنين ميانسالی پيش از آنکه آخرین قاعدگی اتفاق بيفتد، رخ می دهد . به این دليل گاهی به یائسگی تغيير زندگی هم گفته می شود.
متوسط سن یائسگی ۵١ سالگی است اما از ۴٠ تا ۶٠ سالگی در زنان مختلف می تواند متفاوت باشد. یائسگی زیر ۴٠ سال غير طبيعی محسوب می شود.
با کاهش تعداد فوليکولهای تخمدانی که از خود تخمک آزاد می کنند، سطح هورمونهای زنانه استروژن و پروژسترون شروع به کاهش می کند . علائم یائسگی عمدتاً ناشی از کاهش استروژن هستند .
با کاهش هورمونها، قاعدگی نامنظم می شود. از چند ماه تا یکسال قبل ازیائسگی بسياری زنان قاعدگی های جا افتاده، کمی تأخيری را تجربه می کنند . دربعضی زنان خونریزی ممکن است بيش از حد معمول باشد.
مهم است بدانيم تا زمانی که یائسگی کامل نشده است، احتمال حاملگی حتی با قاعدگی های کم و نامنظم وجود دارد .
به زمان پيش از یائسگی وقتی که تغييرات هورمونی و زیستی شروع می شوند و علائم فيزیکی آغاز می شوند دوره پيش یائسگی گفته می شود .
دانلود فایل


پاورپوینت یائسگی و هر آنچه خانم ها باید بدانند

یائسگی و هر آنچه خانم ها باید بدانند, دانلود پاورپوینت یائسگی و هر آنچه خانم ها باید بدانند, پاورپوینت در مورد یائسگی و هر آنچه خانم ها باید بدانند, تحقیق یائسگی و هر آنچه خانم ها باید بدانند, پاورپوینت درباره یائسگی و هر آنچه خانم ها باید بدانند, پا,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید