پاورپوینت دوره غیرحضوری شوراها و نظام پيشنهادات ویژه شرکت برق

پاورپوینت دوره غیرحضوری شوراها و نظام پيشنهادات ویژه شرکت برق

پاورپوینت-دوره-غیرحضوری-شوراها-و-نظام-پيشنهادات-ویژه-شرکت-برق

دانلود پاورپوینت با موضوع  دوره غیرحضوری شوراها و نظام پيشنهادات ویژه شرکت برق،
در قالب ppt و در 48 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
فعالیتهای سازمانها با گذشته تفاوت زیادی کرده است. در گذشته کارها ساده ، ارتباطات محدود و تنوع و  پیچیدگي وظایف بسیار کم بوده است. امروزه مدیران با توجه به کارهای تخصصی ، ارتباطات وسیع و متنوع و پیچیدگی وظایف و همچنین محدودیت های گوناگون ، برای بقاء و پیشرفت سازمان  و جهت تحقق رسالت و اهداف آن ، با چالش های متفاوت از گذشته ، روبرو می باشند. آنها برای کسب موفقیت و انجام بهتر وظایف مدیریتی خود به رویکردهای جدید مديريتي نيازمند هستند.
یکی از رویکردهای جديد مدیریتي ؛ مدیریت مشارکتی است. مدیران به صراحت دریافته اند که نیروی انسانی یکی از منابع غنی می باشد که با قدرت تفکر، ابداع، خلاقیت و هوش سرشارخدادادی می تواند با مشارکت خود زمینه های بهره وری، رشد و توسعه بیشتر و بهتر را فراهم نماید.
مشارکت ؛ عبارت است از چالشی ذهنی و عاطفی که افراد را بر می انگیزاند تا داوطلبانه ، برای تحقق اهداف مورد نظر سازمان  همکاری نموده و در مسئولیتها و نتایج حاصله سهیم شوند.

دانلود فایل


پاورپوینت دوره غیرحضوری شوراها و نظام پيشنهادات ویژه شرکت برق

دوره غیرحضوری شوراها و نظام پيشنهادات ویژه شرکت برق, دانلود پاورپوینت دوره غیرحضوری شوراها و نظام پيشنهادات ویژه شرکت برق, پاورپوینت در مورد دوره غیرحضوری شوراها و نظام پيشنهادات ویژه شرکت برق, تحقیق دوره غیرحضوری شوراها و نظام پيشنهادات ویژه شرکت بر,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید