پاورپوینت تفاوت کشورهای فقیر و ثروتمند

پاورپوینت تفاوت کشورهای فقیر و ثروتمند

پاورپوینت-تفاوت-کشورهای-فقیر-و-ثروتمند

 دانلود پاورپوینت با موضوع تفاوت کشورهای فقیر و ثروتمند،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
آيا مي دانيد كه :
تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير، تفاوت قدمت آنها نيست؟
زيرا براي مثال كشور مصر بيش از 3000 سال تاريخ مكتوب دارد و فقير است!
اما كشورهاي جديدي مانند كانادا، نيوزيلند، استراليا كه 150 سال پيش وضعيت قابل توجهي نداشتند اكنون كشورهايي توسعه‌يافته و ثروتمند هستند.
آيا ميدانيد كه :
تفاوت كشورهاي فقير و ثروتمند در ميزان منابع طبيعي قابل استحصال آنها هم نيستژاپن كشوري است كه سرزمين بسيار محدودي دارد كه 80 درصد آن كوه‌هايي است كه مناسب كشاورزي و دامداري نيست اما دومين اقتصاد قدرتمند جهان پس از آمريكا را دارد. اين كشور مانند يك كارخانه پهناور و شناوري مي‌باشد كه مواد خام را از همه جهان وارد كرده و به صورت محصولات پيشرفته صادر مي‌كند.
مثال بعدي سويس است.كشوري كه اصلاً كاكائو در آن به عمل نمي‌آيد اما بهترين شكلات‌هاي جهان را توليد و صادر مي‌كند. در سرزمين كوچك و سرد سويس كه تنها در چهار ماه سال مي‌توان كشاورزي و دامداري انجام داد، بهترين لبنيات (پنير) دنيا توليد مي‌شود.
سويس كشوري است كه به امنيت، نظم و سختكوشي مشهور است و به همين خاطر به گاوصندوق دنيا مشهور شده‌است (بانك‌هاي سويس).

دانلود فایل


پاورپوینت تفاوت کشورهای فقیر و ثروتمند

تفاوت کشورهای فقیر و ثروتمند, دانلود پاورپوینت تفاوت کشورهای فقیر و ثروتمند, پاورپوینت در مورد تفاوت کشورهای فقیر و ثروتمند, تحقیق تفاوت کشورهای فقیر و ثروتمندپاورپوینت درباره تفاوت کشورهای فقیر و ثروتمند, پاورپوینت راجع به تفاوت کشورهای فقیر و ثروتم,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید