پاورپوینت روشهای بازپروری و توانبخشی

پاورپوینت روشهای بازپروری و توانبخشی

پاورپوینت-روشهای-بازپروری-و-توانبخشی

 دانلود پاورپوینت با موضوع روشهای بازپروری و توانبخشی،
در قالب ppt و در 92 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تعریف توانبخشی :
توانبخشی عبارت است از مجموعه ای از خدمات و اقدامات هماهنگ پزشکی  ، آموزشی ، حرفه ای و اجتماعی است که برای بازتوانی فرد معلول و ارتقای سطح کار آرایی او در بالاترین حد ممکن به منظور دستیابی به یک زندگی مستقل ودر جامعه عرضه می گردد .
تعریف مداوم که در واقع آسان کردن  ( سازگاری اجتماعی Adjustment (Social در آن لحاظ شده است : توانبخشی عبارت است از فرآیندی هدف گرا و دارای محدودیت زمانی که هدفش توانا ساختن یک شخص دارای اختلال برای رسیدن به یک سطح ذهنی ، جسمی ، اجتماعی و کارکردی مناسب است که در این راه اورا برای تغییر دادن زندگیش با ابزارهایی مجهز می سازد .
توانبخشی شامل اقداماتی است که فقدان کارکرد را جبران می کند ( برای مثال به وسیله کمکهای فنی ) و همچنین شامل اقداماتی است که سازگاری اجتماعی را تسهیل می نماید .
تیم پزشکی یا توانپزشکی
پزشکان متخصص شامل ارتوپد، نورولوژیست، جراح اعصاب، جراح ترمیمی و سوختگی، روماتولوژیست، متخصص گوش و حلق و بینی، چشم پزشک و سایر متخصصین که بر حسب نوع بیماری در تیم شرکت می کنند. همچنین گروهی از پرستاران و بهیاران توانبخشی که این افراد دوره ویژه ای جهت توانبخشی است
دانلود فایل


پاورپوینت روشهای بازپروری و توانبخشی

روشهای بازپروری و توانبخشی, دانلود پاورپوینت روشهای بازپروری و توانبخشی, پاورپوینت در مورد روشهای بازپروری و توانبخشی, تحقیق روشهای بازپروری و توانبخشیپاورپوینت درباره روشهای بازپروری و توانبخشی, پاورپوینت راجع به روشهای بازپروری و توانبخشی, پاورپوین,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید