پاورپوینت تهيه و تنظيم و پيشنهاد لايحه بودجه

پاورپوینت تهيه و تنظيم و پيشنهاد لايحه بودجه

پاورپوینت-تهيه-و-تنظيم-و-پيشنهاد-لايحه-بودجه

 دانلود پاورپوینت با موضوع تهيه و تنظيم و پيشنهاد لايحه بودجه،
در قالب ppt و در 72 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
صدور بخشنامه بودجه طی مراحل زیر انجام می شود : آلف ) پیش بینی مقدماتی بودجه 1- نامحدود 2- محدود برای تنظیم بودجه هر دستگاه لازم است که بداند بوجه خود را به چه ترتیب ، در چه حدی از اعتبارات و عملیات می تواند تهیه نماید . __ بودجه نامحدود : در این روش میزان درخواست اعتبارات دستگاهها نامحدود بوده و دستگاهها می توانند هر جمعی از اعتبارات و عملیات را به دولت پیشنهاد کنند . __ بودجه محدود : با توجه به منابع و امکانات سیاستها ، اهداف و الویتها توسط مراجع بالاتر مانند هیات دولت و یا واحدهای مرکزی بودجه ریزی به هر یک از دستگاههای اجرایی ابلاغ و دستگاههای مذکور باید بودجه خود را در حدود تعریف شده تهیه و تنظیم نمایند .
هدفهای پیش بینی مقدماتی بودجه عبارتند از : 1- مطالعه و بررسی و ضع اقتصادی کشور در سال جاری و پیش بینی وضع اقتصادی کشور در سال بودجه به منظور تعیین سیاستها و اولویتهای کلی کشور . 2- تعیین اولویت هر یک از برنامه ها و عملیات برای شناخت بهتر اولویتها توسط دستگاههای اجرایی . 3- مطالعه و بررسی در باره در آمدهای دولت در سال جاری و پیش بینی در آمدها در سال بودجه ای مورد نظر. 4- برآورد هزینه برنامه ها و عملیات سال جاری و پیش بینی هزینه برنامه ها و عملیات در سال بودجه .
دانلود فایل


پاورپوینت تهيه و تنظيم و پيشنهاد لايحه بودجه

تهيه و تنظيم و پيشنهاد لايحه بودجه, دانلود پاورپوینت تهيه و تنظيم و پيشنهاد لايحه بودجه, پاورپوینت در مورد تهيه و تنظيم و پيشنهاد لايحه بودجه, تحقیق تهيه و تنظيم و پيشنهاد لايحه بودجهپاورپوینت درباره تهيه و تنظيم و پيشنهاد لايحه بودجه, پاورپوینت راجع,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید