پاورپوینت بایدها و نباید های تغذیه

پاورپوینت بایدها و نباید های تغذیه

پاورپوینت-بایدها-و-نباید-های-تغذیه

 دانلود پاورپوینت با موضوع بایدها و نباید های تغذیه،
در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
کربوهیدراتها                
1_ قند ها مهمترین و ارزانترین منبع انرژی در تغذیه انسان هستند . حدود 90 درصد انرژی مورد نیاز روزانه مردم در کشورهای فقیر و 50درصد انرژی روزانه در کشورهای غنی را تشکیل می دهند .                                       
2_ در اکثر کشورها غلات،حبوبات،سیب زمینی و برنج قسمت عمده جیره ی غذایی را شامل می شود . به طور متوسط حدود 50 تا 70 درصد کالری مورد نیاز روزانه انسان از مواد قندی تامین می شود. این مقدار کالری می تواند از 250 تا 500 گرم مواد قندی به دست آید.  
3_ هرگرم ماده قندی 4 کالری حرارت تولید می کند و حداقل کربوهیدرات مورد نیاز به میزان 5 گرم به ازای هر 100 کالری مورد احتیاج بدن است . افراد به ویژه ورزشکاران باید در مقابل استفاده از یک گرم پروتیین و دو گرم چربی ، چهار گرم مواد قندی مصرف نمایند .    
رابطه کربوهیدراتها با فعالیت های ورزشی .
مواد قندی زودتر و آسان تر در عضلات می سوزند و انرژی تولید می کنند .                     
2_ بین نوع رشته ورزشی و تغذیه ارتباط هایی وجود دارد و مدت زمان اجرای فعالیت و شدت فعالیت در نوع تغذیه موثر است در فعالیت های کوتاه مدت و سنگین مثل پرتاب ها ، پرش ها و دو های سرعت و موارد مشابه که شدت و سرعت فعالیت زیاد است ، کربوهیدرات به عنوان منبع اصلی محسوب می شود
                                 
دانلود فایل


پاورپوینت بایدها و نباید های تغذیه

بایدها و نباید های تغذیه, دانلود پاورپوینت بایدها و نباید های تغذیه, پاورپوینت در مورد بایدها و نباید های تغذیه, تحقیق بایدها و نباید های تغذیهپاورپوینت درباره بایدها و نباید های تغذیه, پاورپوینت راجع به بایدها و نباید های تغذیه, پاورپوینت آماده باید,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید