پاورپوینت موزه تاریخ هولوکاست

پاورپوینت موزه تاریخ هولوکاست

پاورپوینت-موزه-تاریخ-هولوکاست

 دانلود پاورپوینت با موضوع موزه تاریخ هولوکاست،
در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
موزه تاریخ هولوکاست مهمترین قسمت از پروژه ای به مساحت 75000 متر مربع است که در دامنه های سر سبز تپه ای مشرف به شهر اورشلیم جانمایی شده است.
مراحل ساخت و اجرای این پروژه در مارس 2005 میلادی پایان یافته است. این طرح توسعه 10 ساله با سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری یهودیان در بنیاد واثم صورت گرفته است.
از این مجموعه فرهنگی , آموزشی و تحقیقاتی به عنوان عظیم ترین مرکز بین المللی هولوکاست یاد می شود
موشه سفدی تلاش نموده است تا موزه تاریخ هولوکاست در اورشلیم را به بهترین نحو ممکن طراحی نماید؛ چراکه وی ماموریت داشت تا سازهای را بنا نهد که به معنای کامل کلمه، بیانگر داستان‌ها و تاریخ رخ داده برای قربانیان و بازدید کنندگان باشد و بتواند  احساسات بازدیدکندگان را برانگیزد. برای این کار، طرح میبایست با محوطه ید وشم، سازمانی که مسئول یادبود قهرمانان هولوکاست است و مسئولیت نظارت بر کل طرح معماری را بر عهده دارد، تلفیق می‌شد.
سفدی در طراحی این ساختمان به این موضوع واقف بود که موضوع 'آدم سوزی' نمونه مشابه ای ندارد و بنابراین ساختمان آن نیز نمی تواند از نمونه های مشابه پیروی کند.
قسمت اعظم بدنه اصلی موزه که از بتن و شیشه ساخته شده، در زیر تپه پنهان شده است. و با نشان دادن بخشی از ستون فقرات 150 متری خود توانسته است بصورتی ملموس ابعاد واقعی خود را به بیننده منتقل کند.
دانلود فایل


پاورپوینت موزه تاریخ هولوکاست

موزه تاریخ هولوکاست, دانلود پاورپوینت موزه تاریخ هولوکاست, پاورپوینت در مورد موزه تاریخ هولوکاست, تحقیق موزه تاریخ هولوکاست, پاورپوینت درباره موزه تاریخ هولوکاست, پاورپوینت راجع به موزه تاریخ هولوکاست, پاورپوینت آماده موزه تاریخ هولوکاست, تحقیق در مو,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید