پاورپوینت اهميت رعايت تناسب كودي در تغذيه گياهي

پاورپوینت اهميت رعايت تناسب كودي در تغذيه گياهي

پاورپوینت-اهميت-رعايت-تناسب-كودي-در-تغذيه-گياهي

دانلود پاورپوینت با موضوع اهميت رعايت تناسب كودي در تغذيه گياهي،
درقالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
نيلز بور (1885-1962) يكي از بنيانگذاران فيزيك كوانتوم در مورد چيزي كه خود او يكي از بنيان‌گذاران آن بوده است؛ جمله‌اي دارد با اين مضمون: ' اگر كسي بگويد فيزيك كوانتوم را فهميده؛ پس چيزي نفهميده است!' گستردگي مسائل مربوط به هر فن و حرفه‌اي خصوصا بخش كشاورزي بدليل تاثير عوامل متعدد غيرقابل كنترل از قبيل شرايط اقليمي، شرايط آب، خاك و ژنتيك گياه (توقعات، مقاومت‌ها و استعداد ارقام و تاثير تنش‌ها و نهاده‌هاي مختلف بر روي آنها خصوصا برهمكنش نهاده‌ها  هم بر روي يكديگر و هم بر روي گياه به حدي است كه امكان استاد شدن هيچ كس در اين زمينه وجود ندارد.
بیــن 33 تا 60 درصــد افزايش تولیدات کشــاورزی در جهان طی سه دهه گذشته مرهون کودهــای شــیمیایی (از قبیــل کودهــای نیتراته، فســفاته، پتاســه و...) بوده اســت .(FAO) اگر چه اســتفاده از این کودها در افزایش تولیــد در واحد ســطح و تامین غــذای مورد نیاز جامعه بسیار موثر است، اما مصرف نادرست و نامتعادل آنها تبعاتي را در پی خواهد داشت. متاسفانه تاكنون بيشتر تحت عنوان مصرف بيش از حد كودهاي شميائي به اين موضوع پرداخته شده است. حال آنكه براساس گزارشات مستند موسسه خاك و آب كشور، مصرف كود در كشور بسيار پايين‌تر از ميزان نياز برآورد شده توسط اين موسسه مي‌باشد. پس آنچه كه در اين خصوص بيشتر اهميت دارد مصرف متناسب و متعادل عناصر غذايي است و در توصيه‌هاي فني كارشناسي و ترويجي تاكنون از اين زاويه كمتر به بحث كود و تغذيه پرداخته شده است.




دانلود فایل


پاورپوینت اهميت رعايت تناسب كودي در تغذيه گياهي

اهميت رعايت تناسب كودي در تغذيه گياهي, دانلود پاورپوینت اهميت رعايت تناسب كودي در تغذيه گياهي, پاورپوینت در مورد اهميت رعايت تناسب كودي در تغذيه گياهي, تحقیق اهميت رعايت تناسب كودي در تغذيه گياهي, پاورپوینت درباره اهميت رعايت تناسب كودي در تغذيه گياه,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید