پاورپوینت الودگی فلزات سنگین در خاک

پاورپوینت الودگی فلزات سنگین در خاک

پاورپوینت-الودگی-فلزات-سنگین-در-خاک

دانلود پاورپوینت با موضوع الودگی فلزات سنگین در خاک ،
درقالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
الودگی فلزات سنگین در خاک
فلز سنگین: اصطلاح فلز سنگین معمولا به گروهی از فلزات و شبه فلزات با جرم اتمی نسبتا بالا ( بیشتر از 5 گرم بر سانتی متر مکعب ) گفته می شود که می تواند موجب بروز مشکلات سمیت در موجودات زنده شود.
از نظر بعضی از متخصصین تعریف فوق فلزات سنگین را مناسب نمی دانند بنابراین
تعریف دقیق فلزات سنگین مشکل است و
با این حال از سوی دیگر بسیاری از متخصصین که با آلودگی خاک سر و کار دارند بر این باورند که اصطلاح فلز سنگین در رابطه با فلزات و شبه فلزات که موجب مشکلات سمی می شوند و کیفیت خاک را کاهش می دهند مورد استفاده قرار گیرد.
البته این نظر هم اشکالی که دارد این است که بعضی از فلزات سنگین برای حیوانات و گیاهان ضروری است.
فلزات سنگین
از نظر زمین شناسی فلزات سنگین عناصر کمیابی هستند که به صورت طبیعی در مقادیر کم (معمولا کمتر از 1000 میلی گرم در کیلو گرم) در سنگها و خاکها وجود دارد ( به استثناء غلظتهای طبیعی در کانیهای معدنی که تشکیل رسوبات معدنی می دهد)
با این حال تعریف بیولوژیکی از اصطلاح عناصر کمیاب برای عناصری که به طور طبیعی در غلظتهای نسبتا کم ( معمولا کمتر از 100 میلی گرم در کیلوگرم) در ماده خشک موجودات زنده به کار می رود.




دانلود فایل


پاورپوینت الودگی فلزات سنگین در خاک

الودگی فلزات سنگین در خاک , دانلود پاورپوینت الودگی فلزات سنگین در خاک , پاورپوینت در مورد الودگی فلزات سنگین در خاک , تحقیق الودگی فلزات سنگین در خاک , پاورپوینت درباره الودگی فلزات سنگین در خاک , پاورپوینت راجع به الودگی فلزات سنگین در خاک , پاورپو,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید