پاورپوینت سیاست‌های بهینه‌ی عرضه‌ی زمین

پاورپوینت سیاست‌های بهینه‌ی عرضه‌ی زمین

پاورپوینت-سیاست‌های-بهینه‌ی-عرضه‌ی-زمین

دانلود پاورپوینت با موضوع سیاست‌های بهینه‌ی عرضه‌ی زمین،
درقالب ppt و در 43 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
سیاست‌گذاری در زمین شهری
سیاست‌گذاری «زمین‌ شهری» مجموعه‌ی سیاست‌هایی است که دولت‌های مرکزی و محلی در سه بُعد «مالکیت»، «ارزش» و «کاربری» زمین اتخاذ می‌کنند تا بهره‌برداری بهینه از این منبع کمیاب اجتماعی محقق شود. تعیین انواع مالکیت زمین اعم از ملکی و استیجاری، جلوگیری از افزایش ارزش زمین، جلوگیری از بروز سوداگری در زمین و حفظ تعادل بین عرضه و تقاضا از طریق ابزارهای مختلفِ مداخله‌ی دولت مانند وضع انواع مالیات‌ها بر زمین، تعیین نوع و میزان کاربری‌ها و مانند آن‌ها، همگی مسائلی است که در حیطه‌ی سیاست زمین قرار می‌گیرد.
با شكل‌گيري «سازمان ملي زمين،» چه تغييراتي در مديريت زمين در ايران بايد داده شود.
مدير سازمان ملي زمين:
مدير منابع زمين شهري در سطح ملي است؛ مسؤول است چگونه زمين در شهرها بايد به كار گرفته شود تا بيش‌ترين منافع براي مردمي كه در اين جغرافيا زندگي مي‌كنند، بدون كاهش امكانات براي نسل‌هاي بعدي فراهم آيد.
توسعه‌ی پایدار با سیاست زمین مناسب شروع می‌شود
شهرها و مناطق را می‌توان به شیوه‌هایی توسعه داد که به اقتصاد و کیفیت زندگی بهتر بینجامد، و یا تسلیم گستردگی نامنظم، بن‌بست ترافیکی و آلودگی شوند.
وقتی توسعه‌ی شهری و سرمایه‌گذاری عمومی (دولتی) ارزش زمین را ارتقاء می‌دهد، شهرها ممکن است این منابع را برای زیرساخت‌های عمومی یا مسکن اقشار ضعیف به کار بگیرند، یا اجازه دهند این ارزش‌ها ثروت بادآورده‌ای برای مالکان خصوصی شود، و اوضاع نابرابری را وخیم‌تر کند.
دانلود فایل


پاورپوینت سیاست‌های بهینه‌ی عرضه‌ی زمین

سیاست‌های بهینه‌ی عرضه‌ی زمین, دانلود پاورپوینت سیاست‌های بهینه‌ی عرضه‌ی زمین, پاورپوینت در مورد سیاست‌های بهینه‌ی عرضه‌ی زمین, تحقیق سیاست‌های بهینه‌ی عرضه‌ی زمین, پاورپوینت درباره سیاست‌های بهینه‌ی عرضه‌ی زمین, پاورپوینت راجع به سیاست‌های بهینه‌ی ع,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید