پاورپوینت سوژه يابي در رسانه های خبری

پاورپوینت سوژه يابي در رسانه های خبری

پاورپوینت-سوژه-يابي-در-رسانه-های-خبری

دانلود پاورپوینت با موضوع  سوژه يابي در رسانه های خبری،
درقالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
    سوژه يابي نخستين مرحله و در حقيقت مهم و حساس ترين مرحله کار خبري است . اگر اين نخستين گام  را درست، مطمئن و منطبق بر اصول حرفه اي برنداريم، يقينا در مراحل بعدي موفق نخواهيم بود.
     انتخاب سوژه مناسب، پرداخت سريع، به موقع و صحيح سوژه در اعتمادزايي يا اعتمادزدايي  به روابط عمومي بسيار مهم است.
    بنابراين در اين عصر، روابط عمومي مي تواند موفق شود كه :
الف) سوژه هاي مورد نياز مردم را سريع انتخاب كند.
 ب ) ابزار انتقال و انتشار سوژه را خوب بشناسد.
ج) سوژه هاي انتخابي را در بسته بندي مناسب  بپردازد.
كمترين تعلل در انتخاب و پرداخت سوژه، موجب حذف  يا کم اثر شدن روابط عمومي در  رسانه مي شود.
   آسيب شناسي و  نقد وضع موجود:
      متأسفانه سوژه يابي و شيوه پرداخت آن در بسياري از روابط عمومي ها مناسب نيست ؛ زيرا :
الف) برخي از مواقع از كنار سوژه هاي ناب و دست اول و مورد نياز مردم به راحتي مي‌گذرند .
ب) بسياري از مواقع اجازه پرداخت و انتشار داده نمي شود.
ب) بسياري از مواقع نيز به سوژه هاي مورد نياز مردم  دير و با تاخير مي پردازند.
دانلود فایل


پاورپوینت سوژه يابي در رسانه های خبری

سوژه يابي در رسانه های خبری, دانلود پاورپوینت سوژه يابي در رسانه های خبری, پاورپوینت در مورد سوژه يابي در رسانه های خبری, تحقیق سوژه يابي در رسانه های خبری, پاورپوینت درباره سوژه يابي در رسانه های خبری, پاورپوینت راجع به سوژه يابي در رسانه های خ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید