پاورپوینت شيوه برخورد با مصدوم و نحوه حمل مصدومين و صدمات سر و ستون فقرات

پاورپوینت شيوه برخورد با مصدوم و نحوه حمل مصدومين و صدمات سر و ستون فقرات

پاورپوینت-شيوه-برخورد-با-مصدوم-و-نحوه-حمل-مصدومين-و-صدمات-سر-و-ستون-فقرات

دانلود پاورپوینت با موضوع شيوه برخورد با مصدوم و نحوه حمل مصدومين و صدمات سر و ستون فقرات،
درقالب ppt و در 38 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
اولويت‌هاي ترياژ
1ـ اولويت اول (قرمز) = بيمارهايي كه به مراقبت فوري و انتقال سريع نياز دارند. ابتدا اين بيمارها را معاينه كنيد و تا حد امكان سريع آن‌ها را انتقال دهيد. (مشكلات تنفسي و راه هوايي ـ خونريزي‌هاي شدد و غيرقابل كنترل ـ سطح هوشياري كاهش يافته ـ مسائل حاد پزشكي ـ شوك ناشي از كاهش خونرساني ـ سوختگي شديد)
2ـ اولويت دوم (زرد) = بيمارهايي كه درمان و انتقال آن‌ها مي‌تواند كمي با تأخير صورت پذيرد (سوختگي بدون مشكلات مربوط به راه هوايي ـ آسيب‌هاي مربوط به استخوان در حد عمده يا متعدد ـ جراحات وارد شده به پشت با يا بدون آسيب نخاعي).
3ـ اولويت سوم (سبز) = بيمارهايي كه درمان و انتقال آن‌ها را ميتوان به تاخير انداخت (شكستگي‌هاي كوچك و جراحات كوچك در بافتهاي نرم).
4ـ اولويت چهارم (سياه) = بيماراني كه مرده به حساب مي‌آيند و يا شانسي براي زنده ماندن ندارند. (مرگ قابل مشاهده جراحات غيرقابل نجات مثل تروماي شديد باز در مغز و ايست كامل قلبي).
گروه‌هاي مرتبط با حوادث
آتش‌نشان = اطفا هرگونه حريق ـ جلوگيري از بروز احتراق احتمالي ـ تضمين ايمني صحنه ـ شست‌شو ـ سوخت‌هاي جاري شده بر زمين
نيروي پليس = كنترل ترافيك ـ حفظ نظم ـ بررسي و تحقيق صحنه حادثه
گروه امداد و نجات = مسئول آزادسازي مناسب، تامين ورودي بي‌خطر و دسترسيب به بيمارها ـ تضمين حفاظت مناسب از مددجو در طول فرايند آزاد سازي
كاركنان تكنسين‌هاي اورژانس = مسئول ارزيابي مقدماتي ـ تامين مراقبت‌هاي پزشكي فوري ـ ترياژ تعيين اولويت‌هاي بيمارها ـ آماده كردن بيماران براي انتقال ـ ارزيابي و مراقبت‌هاي بيشتر و انتقال مددجو به واحد اورژانس.
دانلود فایل


پاورپوینت شيوه برخورد با مصدوم و نحوه حمل مصدومين و صدمات سر و ستون فقرات

شيوه برخورد با مصدوم و نحوه حمل مصدومين و صدمات سر و ستون فقرات, دانلود پاورپوینت شيوه برخورد با مصدوم و نحوه حمل مصدومين و صدمات سر و ستون فقرات, پاورپوینت در مورد شيوه برخورد با مصدوم و نحوه حمل مصدومين و صدمات سر و ستون فقرات, تحقیق شيوه برخورد با,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید