پاورپوینت موتورهاي سنکرون آهن رباي دائم خط راه انداز

پاورپوینت موتورهاي سنکرون آهن رباي دائم خط راه انداز

پاورپوینت-موتورهاي-سنکرون-آهن-رباي-دائم-خط-راه-انداز

دانلود پاورپوینت با موضوع موتورهاي سنکرون آهن رباي دائم خط راه انداز،
در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
معرفي موتورهاي LSPM [1]
موتور LSPM در واقع يک موتور هيبريد است که به صورت القايي راه اندازي شده و به صورت سنکرون کار مي کند.
استاتور آن مشابه استاتور موتور القايي است. روتور آن نيز مشابه روتور موتور القايي است با اين تفاوت که در داخل آن آهن ربا جاگذاري مي شود.
بنابراين موتور LSPM يک موتور سنکرون مغناطيس دائم است که خودراه انداز بوده و نيازي به درايور ندارد.
مزاياي موتور LSPM
2- ضريب توان بالا
ضريب توان موتورهاي القايي پايين است اما موتورهاي سنکرون مي توانند حتي در ضريب توان يک نيز کار کنند. علت اين امر آن است که قسمت عمده شار فاصله هوايي توسط آهنرباها توليد مي شود و بر خلاف موتورهاي القايي نيازي به جريان مغناطيس کنندگي شاخه موازي (که توان راکتيو مصرف مي کند) براي توليد شار نيست.
مزاياي موتور LSPM
3- گشتاور و چگالي توان بالا
کلا چگالي توان موتورهاي آهن رباي دائم به دليل چگالي انرژي بالاي آهن رباهاي جديد نسبت به موتورهاي ديگر بالاتر است. علاوه بر اين افزايش راندمان و ضريب توان و همچنين بهبود مشخصات حرارتي نيز باعث افزايش چگالي توان مي گردد.
دانلود فایل


پاورپوینت موتورهاي سنکرون آهن رباي دائم خط راه انداز

موتورهاي سنکرون آهن رباي دائم خط راه انداز, دانلود پاورپوینت موتورهاي سنکرون آهن رباي دائم خط راه انداز, پاورپوینت در مورد موتورهاي سنکرون آهن رباي دائم خط راه انداز, تحقیق موتورهاي سنکرون آهن رباي دائم خط راه انداز, پاورپوینت درباره موتورهاي سنکرون ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید