پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c)

پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c)

پرسشنامه-آمیخته-بازاریابی-از-دیدگاه-مشتریان-(4c)

دانلود پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c)،
در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 21

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
•    معرفی پرسشنامه:
پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان توسط ایزدیار در سال 1390 برای اولین بار مورد استفاده واقع شده که دارای (4C) دیدگاه مشتریان 4 مولفه و 21 گویه بوده و هدف اصلی آن سنجش آمیخته بازاریابی از نظر افراد است.
مولفه ها و سوالات:
مولفه های پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4C) به شرح زیر می باشد:
- ارزش های مشتری پسند: سوالات 1،2،3،4،5
- هزینه مشتری: سوالات 6،7،8
- راحتی خرید: 9،10،11،12،13،14
- روابط با مشتریان: سوالات 15،16،17،18،19،20،21
•    نمره گذاری:
شیوه نمره گذاری این پرسشنامه بر اساس طیف 5 درجه ای لیکرت در جدول زیر ارائه شده است:


تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1- سازمان نیاز هر مشتری را تشخیص داده و محصول یا خدمتی ویژه عرضه می نماید.
2- ارائه خدمات در خداقل زمان ممکن و بدون اتلاف وقت مشتریان انجام می شود.
3- مشتریان پس از خرید از خدمات پس از خرید برخوردار هستند.
4- سازمان با ارائه آموزش و مشاوره به مشتریان، ارزش های مورد نظر مشتریان را افزایش می دهد.
5- برای برنده شدن در رقابت با رقبا به مشتریان تضمین های استثنایی ارائه می شود.

دانلود فایل


پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c)

دانلود پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c), پرسشنامه آماده آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c), پرسشنامه در مورد آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c), سوالات پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c), طراحی پرسشنامه آمیخته ,,,

پرسش نامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید