پاورپوینت آشنایی با مفاهیم و تمرینات و ارزیابی تمرینات هوازی

پاورپوینت آشنایی با مفاهیم و تمرینات و ارزیابی تمرینات هوازی

پاورپوینت-آشنایی-با-مفاهیم-و-تمرینات-و-ارزیابی-تمرینات-هوازی

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با مفاهیم و تمرینات و ارزیابی تمرینات هوازی،
درقالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
آمادگی هوازی به معنی حداکثر ظرفیت جذب ، انتقال و مصرف اکسیژن است و با اندازه گیری اکسیژن مصرفی بیشینه در دقیقه مشخص می شود. آمادگی هوازی ، شاخص معتبری از آمادگی قلبی- تنفسی یا آمادگی قلبی – عروقی است. آمادگی قلبی- تنفسی یا قلبی – عروقی ، معیار خوبی برای راندن خون غنی از اکسیژن به بافتها ، هنگام فعالیت و مصرف هر چه بیشتر این بافتها از اکسیژن است.
مفاهیم
فعالیت های هوازی(aerobic activitv): فعالیت های با شدت متوسط و مدت نسبتا طولانی که دستگاههای عضلانی بزرگ را فعال می کند و انرژی مورد نیاز برای اجرای آنها ، و یا عمده آن از طریق دستگاه هوازی تامین می شودرا فعالیت های هوازی می نامند.
استقامت : استقامت به بیان ساده ، توانایی مقاومت در برابر خستگی است  و به طور کلی به دو بخش استقامت عضلانی و استقامت قلبی – تنفسی تقسیم می شود که در اینجا ، استقامت قلبی – تنفسی مورد توجه است. در واقع استقامت قلبی – تنفسی توانایی بدن را برای مقاومت دربرابر خستگی در ورزشهای طولانی مدت و همچنین بازیافت سریع تر بعد از تمرین یا مسابقه است.
دانلود فایل


پاورپوینت آشنایی با مفاهیم و تمرینات و ارزیابی تمرینات هوازی

آشنایی با مفاهیم و تمرینات و ارزیابی تمرینات هوازی, دانلود پاورپوینت آشنایی با مفاهیم و تمرینات و ارزیابی تمرینات هوازی, پاورپوینت در مورد آشنایی با مفاهیم و تمرینات و ارزیابی تمرینات هوازی, تحقیق آشنایی با مفاهیم و تمرینات و ارزیابی تمرینات هوازیپاو,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید