پاورپوینت تعيين مشکل و دستورکار برنامه ارتقای سلامت

پاورپوینت تعيين مشکل و دستورکار برنامه ارتقای سلامت

پاورپوینت-تعيين-مشکل-و-دستورکار-برنامه-ارتقای-سلامت

دانلود پاورپوینت با موضوع تعيين مشکل و دستورکار برنامه ارتقای سلامت،
درقالب ppt و در 12 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مراحل تدوين راهبرد جلب حمايت
انتخاب موضوع و تعيين دستورکار برنامه
تدوين اهداف برای برنامه
شناسايي و تحليل دست اندرکاران
توليد پيام جلب حمايت
تدوين راهبرد (رويکردها، فنون، مواد و پيام ها)
تهيه طرح عمل براي جلب حمايت همه جانبه
برنامه ريزي براي پايش و ارزشيابي
تصور کنيم
مسئوليت برنامه هاي بخش سلامت در شهری با جمعيت بيست هزار نفر و تعداد پنج هزار خانوار به ما سپرده شده است. از شما  انتظار می رود در زمان مشخص و با بکارگيری تمام توان خود، رفع مشکلات سلامت شهر را رفع کنيم.
براي شروع کار چه می کنيد؟
 اولين گام
شناخت دقيق موقعيت و شرايط منطقه و کسب اطلاعات کافي از وضعيت شهر و ساکنان آن برای شناسايي مشکلات سلامت اولين و اساسی ترين گام ما خواهد بود.
چه راه هايي براي اين ارزيابي محيط سراغ داريد؟
بررسي وضع موجود- جمع آوری اطلاعات
بررسی ويژگی های دموگرافيک : وضعيت سن، جنس، تحصيلات، وضعيت تاهل، سطح درامد، محل سکونت و ...
بررسی وضعيت دانش، نگرش و عملکرد مرتبط با موضوعات مختلف: بررسی اين ويژگی ها می تواند جهت برنامه ها و مداخلات رفتاری را مشخص کند.
بررسی سياست ها: سياست ها، قوانين، مقررات و دستورالعمل های موجود در نظام مديريتی و شکاف سياستی (فاصله آنچه هست و آنچه بايد باشد)
مشورت با افراد کليدی و مطلع
بررسي وضع موجود- تحليل وضعيت
تحليل SWOT: بررسی نقاط قوت (موارد مثبتی که در درون سيستم و به نفع اهداف مورد نظر وجود دارد)، نقاط ضعف (موارد منفی که در درون سيستم و به ضرر اهداف مورد نظر وجود دارد)، تهديدها (موارد منفی مربوط به بيرون سيستم که به ضرر برنامه است) و فرصت ها (موارد مثبت حاصل از بيرون سيستم که به نفع برنامه است)
تحليل مساله: بررسی دقيق مساله و عوامل موثر بر ايجاد، تداوم و توسعه آن و تفکيک بخش های رفتاری و غيررفتاری از يک طرف و درون بخشی و بين بخشی از طرف ديگر می تواند به طراحان برنامه جلب حمايت ديدگاه مناسبی را ارائه دهد.
قدم بعد از شناسايي مشکلات سلامت
مشخص است که براي پرداختن به تمام مشکلاتی که شناسايي کرده ايم، نه وقت کافی داريم و نه منابع و توان لازم در اختيار ماست. پس اولويت بندی نياز است.
 اگر بخواهيد از بين اين مشکلات و موضوعات چند مورد را مشخص کنيم، چه خواهيم کرد و از چه معيارهايي براي اين انتخاب استفاده مي کنيم؟
دانلود فایل


پاورپوینت تعيين مشکل و دستورکار برنامه ارتقای سلامت

تعيين مشکل و دستورکار برنامه ارتقای سلامت, دانلود پاورپوینت تعيين مشکل و دستورکار برنامه ارتقای سلامت, پاورپوینت در مورد تعيين مشکل و دستورکار برنامه ارتقای سلامت, تحقیق تعيين مشکل و دستورکار برنامه ارتقای سلامت, پاورپوینت درباره تعيين مشکل و دستورکا,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید