پاورپوینت انواع طراحی ها در کارآزمایی های بالینی کارآزمايی در عرصه و در جامعه

پاورپوینت انواع طراحی ها در کارآزمایی های بالینی کارآزمايی در عرصه و در جامعه

پاورپوینت-انواع-طراحی-ها-در-کارآزمایی-های-بالینی-کارآزمايی-در-عرصه-و-در-جامعه

دانلود پاورپوینت با موضوع انواع طراحی ها در کارآزمایی های بالینی کارآزمايی در عرصه و در جامعه،
درقالب ppt و در 54 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
طراحي موازي ‍Parallel Design :
اكثر كارآزمايي‌هاي باليني تصادفي طراحي موازي دارند.  در اين مطالعات هر گروه از شركت كنندگان در معرض يكي از مداخلات مطالعه قرار مي‌گيرند.
طراحي متقاطع Cross-over Design:
يك RCT زماني طراحي متقاطع دارد كه هر يك از شركت‌كنندگان كليه مداخلات مطالعه را در دوره‌هاي متوالي دريافت كنند.  اينكه كدام شركت كننده، كدام يك از مداخلات را دريافت كند بطور تصادفي معين مي‌شود.  در طراحي متقاطع هر يك از شركت‌كنندگان خود شاهد خود مي‌باشند (شاهد و مورد يكي است).
ويژگي‌هاي طراحي متقاطع:
-مداخلات بايد در بيماريهاي مزمن و غيرقابل درمان (سريع) استفاده شود.
-اثرات يك مداخله بايد شروع سريع و دوره كوتاه داشته باشد.
-وضعيت بيماري بايد ثابت باشد.
طراحي فاكتوريل Factorial Design :
يك RCT با طراحي فاكتوريل به ارزشيابي مجزا و همچنين تركيبي از دو يا چند مداخله تجربي و در مقابل شاهد مي‌پردازد.  اين طراحي امكان مقايسه مداخلات تجربي  با شاهد، با يكديگر و تداخل احتمالي آنها را ارايه مي‌دهد.
كارآزمايي مگا Mega Design :
در اين كارآزمايي، مطالعه با شركت هزاران بيمار و جمع‌آوري اطلاعات محدود شده انجام مي‌شود.  اين نوع كارآزمايي نياز به شركت كنندگان زياد (گاه صدها نفر) از چندين مركز يا چند كشور مختلف دارد.
كارآزمايي متوالي Sequential Design :
مطالعه‌اي است با طراحي موازي كه در آن شركت كنندگان از قبل توسط بررسي كنندگان مشخص نمي‌شوند.  در عوض بررسي كنندگان به نمونه‌گيري شركت‌كنندگان ادامه مي‌دهند تا سودمندي يكي از مداخلات مشاهده شد يا متقاعد شوند كه اختلاف مهمي در مداخلات وجود ندارد.



دانلود فایل


پاورپوینت انواع طراحی ها در کارآزمایی های بالینی کارآزمايی در عرصه و در جامعه

انواع طراحی ها در کارآزمایی های بالینی کارآزمايی در عرصه و در جامعه, دانلود پاورپوینت انواع طراحی ها در کارآزمایی های بالینی کارآزمايی در عرصه و در جامعه, پاورپوینت در مورد انواع طراحی ها در کارآزمایی های بالینی کارآزمايی در عرصه و در جامعه, تحقیق ان,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید