پاورپوینت استلزامات و بایدهای کارآفرین

پاورپوینت استلزامات و بایدهای کارآفرین

پاورپوینت-استلزامات-و-بایدهای-کارآفرین

دانلود پاورپوینت با موضوع استلزامات و بایدهای کارآفرین،
درقالب ppt و در 112 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تغییر نقش دانشگاه با توجه به تغییر جهت گیری های اقتصادی- سیاسی  پایان جنگ سرد تغییر نگرش به پژوهش در مراکز دانشگاهی را به دنبال داشت.
با توجه به جهت گیری های اقتصادی جدید که نقش مدیریت اقتصاد را از دولت به بازار منتقل کرد به تغییر نگرش به پژوهش در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی انجامید و این تقاضا را شکل داد که دانشگاه باید حداقل منابع  عمومی به کار رفته در پژوهش را جبران کند و نقش فعال تری در رشد و توسعه جامعه ایفا کند.
همزمان شکل گیری اقتصاد دانش بنیان نقش دانش را به عنوان عامل برجسته تر ایجاد ارزش افزوده، خلق ثروت نسبت به عوامل سنتی تولید در اقتصاد یعنی زمین، کار و سرمایه برجسته تر کرد.
دانشگاه علاوه بر پژوهش و آموزش نقش سوم دیگری را عهده دار شد و آن مشارکت در امر توسعه اقتصادی- اجتماعی جامعه است.
این تغییرات در رویکرد تخصیص منابع و نقش دانش در خلق ثروت و تغییر جهت گیری مدیریت اقتصاد منجر به رشد توجه به رویکرد تجاری سازی نتایج پژوهش ها در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشورهای توسعه یافته شد. و این انتظار از دانشگاه شکل گرفت که نتایج پژوهش ها باید به شرکت های بخش خصوصی و عمومی فروخته شود تا ضمن اینکه  فعالیت های پژوهشی تامین مالی شوند، منابع درآمدی دیگری برای این مراکز  خلق شود.
تجاری سازی به معنای تبدیل نتایج تحقیقات به محصولات، خدمات و فرآیندهایی است که می توانند به فروش برسند. و به این ترتیب این فرآیند به کاربردی کردن نتایج تحقیق و ایجاد ارزش اقتصادی برای این نتایج تاکید دارد.
دانلود فایل


پاورپوینت استلزامات و بایدهای کارآفرین

استلزامات و بایدهای کارآفرین, دانلود پاورپوینت استلزامات و بایدهای کارآفرین, پاورپوینت در مورد استلزامات و بایدهای کارآفرین, تحقیق استلزامات و بایدهای کارآفرین, پاورپوینت درباره استلزامات و بایدهای کارآفرین, پاورپوینت راجع به استلزامات و بایدهای کارآ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید