پرسشنامه آزمون آر کی تایپ‌های زنانه

پرسشنامه آزمون آر کی تایپ‌های زنانه

پرسشنامه-آزمون-آر-کی-تایپ‌های-زنانه

دانلود پرسشنامه آزمون آر کی تایپ‌های زنانه،
در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 91

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
دستورالعمل
لطفاً پاسخ خود را مطابق با هر سوال در هر گروه پاسخنامه پر کنید.
هر گروه از سوالات 1 – 13 هفت بند دارد.
هر بند را با دقت بخوانید و دقت کنید که در حال حاضر کدام بند در نظر شما درست‌تر می‌آید. کنار هر بند، امتیازی را که برایش در نظر می‌گیرید بنویسید. (بین 2 – 3)
باید دقت کنید که جوابهای ما در زمانهای متفاوت از زندگی، متفاوت است وآنچه که در این تست به طور کلی باید پاسخ بدهید مربوط به زمان حال است نه زمانهای گذشته یا احساساتی که در گذشته داشته‌اید.
درباره پاسخ دادن به سوالات کلی باید با خود بیندیشید که شما در حال حاضر تصمیم می‌گیرید که تا چه حد موافق یا مخالف با هر بند عمل کنید؟

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1 از آنجائی که ترجیح می‌دهم به جای بیرون رفتن، در خانه و با خانواده باشم، و زیاد از خانه خارج نمی‌شوم، لباس و آرایشم اصلا مهم نیست.
2 من لباسهای راحت تر مثل تی‌شرت و جین را به لباسهای تنگ‌تر و شیک‌تر، ترجیح می دهم.
3 من لباسهایی زیبا احتمالا با طرح‌های گلدار و یا چاپی می‌پوشم، که شاید دارای زوائد و تزئیناتی هم باشند که با احساسات دخترانه من تطابق بیشتری دارند، حتی اگر بنظر بیاید آرایش و لباس من غیر معمول و غیر متعارف است (مثل همه نیست)
4 سبک لباس پوشیدن من محافظه کارانه است. ترجیح می‌دهم مطابق عرف و رسمی لباس بپوشم و آرایشی سبک داشته باشم. کت و شلوار و لباسهای رسمی را به لباسهای تن نما ترجیح می‌دهم، کمتر از کفش پاشنه بلند استفاده می‌کنم، با حداقل جواهرات - غیر از حلقه ازدواجم.
5 من عاشق این هستم که خیلی زنانه و جذاب لباس بپوشم و آرایش کنم و طرز لباس پوشیدنم جذابیتهای وجودم را کاملا نشان بدهد. دوست دارم جواهراتم را با دقت و سلیقه انتخاب کنم، همچنین روسری‌های رنگین ابریشمی را که برای ست کردن با لباسهایم استفاده می کنم.

دانلود فایل


پرسشنامه آزمون آر کی تایپ‌های زنانه

دانلود پرسشنامه آزمون آر کی تایپ‌های زنانه, پرسشنامه آماده آزمون آر کی تایپ‌های زنانه, پرسشنامه در مورد آزمون آر کی تایپ‌های زنانه, سوالات پرسشنامه آزمون آر کی تایپ‌های زنانه, طراحی پرسشنامه آزمون آر کی تایپ‌های زنانه, تحلیل و تفسیر پرسشنامه آزمون آر,,,

پرسش نامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید