پرسشنامه رضایت زناشویی - فرم بلند انریچ

پرسشنامه رضایت زناشویی - فرم بلند انریچ

پرسشنامه-رضایت-زناشویی--فرم-بلند-انریچ

دانلود پرسشنامه رضایت زناشویی - فرم بلند انریچ،
در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 115

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
در این پرسشنامه برای هر یک از سوالهای این پرسشنامه 5 گزینه منظور شده است. گزینه سوالها عبارتند از خیلی زیاد، زیاد، در حد متوسط، کم و خیلی کم، بجز سوالهای 96 تا 105 که برای انها گزینه های همیشه، اغلب اوقات، نمی دانم، خیلی کم و هیچوقت اختیار شده است. نمره گذاری سوالها به صورت 4، 3، 2، 1 و 0 است. لذا، حداکثر نمره آزمودنی در این پرسشنامه برابر با 460 است. نمره بالاتر نشانه رضایتمندی بیشتر زناشویی است. پاسخنامه به صورت یک برگ جدا در اختیار آزمودنیها قرار می گیرد.
پایایی و روایی
ضرایب آلفای پرسشنامه انریچ در گزارش اولسون، فورنیر و دراکمن (1989) برای خرده مقیاس های تحریف آرمانی، رضایت زناشویی، مسایل شخصیتی، ارتباط، حل تعارض، مدیریت مالی، فعالیت های اوقات فراغت، رابطه جنسی، فرزندان و فرزندپروری، خانواده و دوستان، نقشهای مساوات طلبی به ترتیب از این قرار است: 90/0، 81/0، 73/0، 68/0 75/0، 74/0، 76/0، 48/0، 77/0، 72/0 و 71/0 .
ضریب همبستگی پرسشنامه انریچ با مقیاس های رضایت خانوادگی از 41/0 تا 60/0 و با مقیاس های رضایت زندگی از 32/0 تا 41/0 است که نشانه روایی سازه آن است. کلیه خرده مقیاس های پرسشنامه انریچ زوجهای راضی و ناراضی را متمایز می کند و این نشان می دهد که این پرسشنامه از روایی ملاک خوبی برخوردار است.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1    من و همسرم کاملا یکدیگر را درک می کنیم.
2    همسرم خلق و خوی مرا کاملا می شناسد و آن ها را قبول دارد.
3    رابطه بسیار خوبی با همسرم دارم.
4    همسرم برخی نیازهای مرا ارضا نمی کند.
5    حتی یک لحظه هم از رابطه با همسرم، متاسف نبوده ام.

دانلود فایل


پرسشنامه رضایت زناشویی - فرم بلند انریچ

دانلود پرسشنامه رضایت زناشویی , فرم بلند انریچ, پرسشنامه آماده رضایت زناشویی , فرم بلند انریچ, پرسشنامه در مورد رضایت زناشویی , فرم بلند انریچ, سوالات پرسشنامه رضایت زناشویی , فرم بلند انریچ, طراحی پرسشنامه رضایت زناشویی , فرم بلند انریچ, تحلیل و تفس,,,

پرسش نامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید