پرسشنامه اعتیاد کودکان به بازی های رایانه ای (نسخه کودک و والدین)

پرسشنامه اعتیاد کودکان به بازی های رایانه ای (نسخه کودک و والدین)

پرسشنامه-اعتیاد-کودکان-به-بازی-های-رایانه-ای-(نسخه-کودک-و-والدین)

دانلود پرسشنامه اعتیاد کودکان به بازی های رایانه ای (نسخه کودک و والدین)،
در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 22

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
برای محاسبه امتیاز کلی پرسشنامه، نمره همه سوال های پرسشنامه را با هم جمع کنید. دامنه امتیاز این پرسشنامه در نسخه کودک بین صفر تا 48 و در نسخه والدین بین صفر تا 40 خواهد بود. هر چه امتیاز حاصل شده از این پرسشنامه بیشتر باشد، نشان دهنده  میزان بیشتر اعتیاد کودکان به بازی های رایانه ای خواهد بود و بالعکس.
روایی و پایایی: با توجه به اینکه این پرسشنامه ترجمه شده بوده، و اطلاعاتی از روایی و پایایی بومی آن در دسترس نمی باشد؛ بنابراین شما می توانید جهت تعیین روایی صوری این ابزار را در اختیار گروهی از مخاطبان (اساتید یا دانشجویان) قرار دهید و رسا و واضح بودن ظاهری آیتم ها را بسنجید.  یا جهت تعیین محتوایی(CVR)  پرسشنامه، نخست آن را به تایید 5 الی 40 نفر از اساتید و متخصصین آن حوزه برسانید (محدوده ضریب روایی معتبر در هر آیتم برای 5 نفر بالاتر از 0.9 و برای 40 نفر بالاتر از 0.3 می باشد). یا جهت تعیین روایی محتوایی(CVI)  پرسشنامه، نخست آن را به تایید اساتید و متخصصین آن حوزه برسانید (ضریب معتبر برای تفسیر CVI  ، (0.80) است. آیتمهایی که شاخص روایی محتوایی آنها بالای (0.80) است، آیتمهای مناسبی هستند). سپس برای بدست آوردن پایایی آن، پرسشنامه را مقدمتاً روی 30 نفر یا بیشتر اجرا کنید و از آلفای کرانباخ استفاده کنید (ضریب پایایی باید بالاتر از 0.7 باشد).

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1-    آیا هر بار نسبت به دفعه قبل زمان بیشتری را صرف بازی های رایانه ای می کنید؟
2-    با بازی های رایانه ای، احساس هیجان و سرخوشی می کنید؟
3-    آیا زمانی که مشغول انجام بازی های رایانه ای نیستید، بهانه گیر می شوید یا احساس بی قراری می کنید؟ به طوری که باعث شود دوباره به سمت بازی بروید؟
4-    اگر به شما بگویند تا زمان معینی بازی کنید، آیا پس از زمان تعیین شده، قادر نیستید دست از بازی بکشید و باید اعضای خانواده به زور شما را از ادامه ی بازی کردن باز دارند؟
5-    آیا بدلیل صرف وقت برای انجام بازی های رایانه ای، تکالیف و وظایف خود را فراموش می کنید یا آنها را به خوبی انجام نمی دهید؟

دانلود فایل


پرسشنامه اعتیاد کودکان به بازی های رایانه ای (نسخه کودک و والدین)

دانلود پرسشنامه اعتیاد کودکان به بازی های رایانه ای (نسخه کودک و والدین), پرسشنامه آماده اعتیاد کودکان به بازی های رایانه ای (نسخه کودک و والدین), پرسشنامه در مورد اعتیاد کودکان به بازی های رایانه ای (نسخه کودک و والدین), سوالات پرسشنامه اعتیاد کودکا,,,

پرسش نامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید