پرسشنامه خود ناتوان سازی(self-handicapping)

پرسشنامه خود ناتوان سازی(self-handicapping)

پرسشنامه-خود-ناتوان-سازی(self-handicapping)

دانلود پرسشنامه خود ناتوان سازی(self-handicapping)،
در قالب word و در 3 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 23

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
رودوالت اضطراب اجتماعی را با خودناتوان سازی مرتبط می داند. زوکرمن و همکاران بین خودناتوان سازی و مقابله اجتنابی همبستگی مثبت گزارش کردند. نتایج مطالعه آنان نشان داد که در موقعیت های استرس زا انتظار می رود افراد خودناتوان ساز بر جنبه های منفی موقعیت متمرکز شوند و در مقابل چالش ها عقب نشینی کنند.
Rossوهمکاران نشان دادند که یکی از کار کردهای افسردگی به عنوان شکلی کلی از خودناتوان سازی، کاهشمسئولیت در مقابل شکست هاست.
WarnerوMooreدریافتند دانشجویانی که از راهبردهای خودناتوان سازی بیشتر استفاده می کنند،
هیجانات منفیبیشتری در آن ها دیده می شود و از طریق کناره گیری از مسایل به مقابله با فشار روانی می پردازند. از این رو خلق منفی عاملی پایه ای در خودناتوان سازی است. بر اساس تعاریف تلاش ناکافی از علایم بارز خودناتوان سازی رفتاری است و ادعای وجود موانع(عذرتراشی) از علایم خودناتوان سازی ادعایی است. از این رو در این مقیاس جمع نمره عامل خلق منفی با نمره معکوس شده عامل تلاش نشان دهنده خودناتوان سازی رفتاری و نمره عامل خلق منفی به علاوه نمره عامل عذرتراشی نشان دهنده خودناتوان سازی ادعایی است و جمع نمره دو عامل خلق منفی و عذرتراشی با نمره معکوس شده عامل تلاش نشان دهنده خودناتوان سازی کلی است.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1-وقتی اشتباه می کنم اولین واکنشم مقصر دانستن اوضاع است.
2-معمولا کارها را به آخرین لحظه واگذار می کنم.
3-معمولا وقتی امتحان یا کاری پیش رو دارم بیش از حد خود را آماده می کنم.
4-فکر می کنم بیشتر از خیلی ها کسل هستم.
5-معمولا سعی می کنم کار را به بهترین وجه انجام دهم، برایم مهم نیست که آن کار چیست.
دانلود فایل


پرسشنامه خود ناتوان سازی(self-handicapping)

دانلود پرسشنامه خود ناتوان سازی(self,handicapping), پرسشنامه آماده خود ناتوان سازی(self,handicapping), پرسشنامه در مورد خود ناتوان سازی(self,handicapping), سوالات پرسشنامه خود ناتوان سازی(self,handicapping), طراحی پرسشنامه خود ناتوان سازی(self,handic,,,

پرسش نامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
آئین نامه و استاندارد
طراحی وب و برنامه نویسی وب
برنامه نویسی ، سورس ، پروژه
فیلم نامه نویسی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید