پرسشنامه موفقيت/ ارتقاء

پرسشنامه موفقيت/ ارتقاء

پرسشنامه-موفقيت-ارتقاء

دانلود پرسشنامه موفقيت/ ارتقاء،
در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 30

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
تفسير نتايج:
الف- امتياز بين 6+ تا 26+ : فرد احيانا به تعيين استانداردهاي بالا و غير واقعي تمايل داشته و هميشه با رسيدن به هدف و موقعيت راضي نمي‌شود. در اين وضعيت فرد موقعيت «برد- برد» را به موقعيت «برد- باخت» ترجيح مي‌دهد.
در اين شرايط فرد به آنچه ديگران درباره او فكر مي كنند توجه دارد و عموما مي خواهد دوست داشتني باشد. فرد با زحمت تصميم‌گيري نموده و در آن گير مي‌كند و نتايج براي وي روشن نخواهد بود. همچنين شخص به زندگي حزبي و شراكتي به ديده خواري مي‌نگرد.
در اين موقعيت به علت ترس متوسطي كه از موفقيت دارد، از حداكثر توانايي بالوقه براي موفقيت استفاده نمي‌كنند.
ب- امتياز بين 25- تا 5+: در اين وضعيت شخص مي‌خواهد پيروز شود، اما غالبا در پايان كار با باخت مواجه مي‌شو. فرد تمايل دارد كه منفعل بوده و كناره گيري نمايد و در موقعيت رقابتي، موضع عقب گرد را انتخاب مي‌كند و اين ناشي از آن است كه فرد نياز بسيار زيادي به اين دارد كه افراد او را دوست داشته باشند. عدم اعتماد به نفس در شخص وجود دارد و براي خود در جهت رسيدن به موفقيت اعتباري قائل نيست.
فرد تميلا دارد تا اندازه‌اي بدون اعتماد به افراد ديگر حركت كند و اين احساس را دارد كه ديگران هميشه نمي‌توانند قابل اعتماد باشند. همچنين ترس از موفقيت، قطعا در نيل به موفقيت فرد مانع به وجود مي‌آورد.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1- وقتي چيزهايي كه واقعا براي من مطلوب است، مضطرب مي‌شوم. زيرا مي‌دانم آن چيزها دوام نخواهند آورد.
2- بيشتر اوقات ضرورت تعيين استانداردها را براي خودم دريافته‌ام.
3- به نظر من اين كار مشكلي است كه به دوستان خويش بگويم كه در انجام كاري بر آنان برتري داشته‌ام.
4- وقتي يك وسيله يا ابزاري را مي شكنم، احساس ناراحتي مي‌كنم.
5- دوست دارم كه كسي درباره من قيل و قال راه بياندازد
دانلود فایل


پرسشنامه موفقيت/ ارتقاء

دانلود پرسشنامه موفقيت, ارتقاء, پرسشنامه آماده موفقيت, ارتقاء, پرسشنامه در مورد موفقيت, ارتقاء, سوالات پرسشنامه موفقيت, ارتقاء, طراحی پرسشنامه موفقيت, ارتقاء, تحلیل و تفسیر پرسشنامه موفقيت, ارتقاء, فرمتword پرسشنامه موفقيت, ارتقاء, روایی , پایایی , ,,,

پرسش نامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید