پرسشنامه وضوح تصویرسازی حرکت2

پرسشنامه وضوح تصویرسازی حرکت2

پرسشنامه-وضوح-تصویرسازی-حرکت2

دانلود پرسشنامه وضوح تصویرسازی حرکت2،
در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 24

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
هدف: ارزیابی وضوح جنبه‌های بصری و حرکتی تصویرسازی
توصیف
این پرسشنامه را رابرتز و همکاران (2008) پس از بازبینی نسخه اصلی آن که شامل 24 سوال بود، به شکل کوتاه‌تری درآوردند. پرسشنامه حاضر دارای 12 سوال (در هر خرده‌مقیاس) است.
مفاهیم و خرده‌مقیاس‌ها
این پرسشنامه دارای سه خرده‌مقیاس، تصویرسازی دیداری درونی، تصویرسازی دیداری بیرونی و تصویرسازی حرکتی است که افراد پس از تصویرسازی هر ماده به آن امتیاز می‌دهند.
1- تصویرسازی دیداری درونی: به تصور اجرای یک مهارت از منظر خود فرد اشاره دارد. درست مثل اینکه یک دوربین درون سر خود دارید. شما فقط چیزهایی را می‌بینید که اگر واقعاً در حال اجرای مهارت بودید، می‌دیدید.
2- تصویرسازی دیداری بیرونی: در تصویرسازی بیرونی، شما خود را از دیدگاه یک بیننده خارجی مشاهده می‌کنید. مثل این است که در حال تماشای یک فیلم هستید.
3- تصویرسازی حرکتی: احساس حرکتی است که با حرکت، تلاش، سنگینی و وضعیت (احساس فضایی) ارتباط دارد و این احساسات اطلاعاتی را فراهم می آورد که سیستم را قادر می سازد تا موقعیت اعضای خود  وشناسایی عامل ایجاد آن حرکت را تعیین نماید.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1- در حال راه رفتن
2- در حال دویدن
3- ضربه با پا به یک تکه سنگ
4- خم شدن برای برداشتن سکه
5- در حال دویدن بر روی پله‌ها
دانلود فایل


پرسشنامه وضوح تصویرسازی حرکت2

دانلود پرسشنامه وضوح تصویرسازی حرکت2, پرسشنامه آماده وضوح تصویرسازی حرکت2, پرسشنامه در مورد وضوح تصویرسازی حرکت2, سوالات پرسشنامه وضوح تصویرسازی حرکت2, طراحی پرسشنامه وضوح تصویرسازی حرکت2, تحلیل و تفسیر پرسشنامه وضوح تصویرسازی حرکت2, فرمتword پرسشنا,,,

پرسش نامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
آئین نامه و استاندارد
طراحی وب و برنامه نویسی وب
برنامه نویسی ، سورس ، پروژه
فیلم نامه نویسی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید