پرسشنامه مقیاس ارزیابی گرایش به بخشش (HFS)

پرسشنامه مقیاس ارزیابی گرایش به بخشش (HFS)

پرسشنامه-مقیاس-ارزیابی-گرایش-به-بخشش-(hfs)

دانلود پرسشنامه مقیاس ارزیابی گرایش به بخشش (HFS)،
در قالب word و در 2 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 6

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
نمره گذاری: این مقیاس توسط تامپسون، اشنایدر، هافمن و همکاران در سال (2005) طراحی شد که 18 گویه دارد و میزان گرایش به بخشش در افراد با توجه به خود-گزارشی  فرد مشخص می‌شود. این پرسشنامه از سه زیر مقیاس خود بخششی، دیگر بخششی موقعیت بخششی درست شده است و در مقابل هر گویه یک مقیاس 7 درجه ای از همیشه غلط (نمره 1) تا همیشه صحیح (نمره 7) قرار دارد. محقق از خرده مقیاس خود بخششی این پرسشنامه در این تحقیق استفاده نموده است.
پایایی و روایی: ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شده توسط طراحان برای مقیاس گرایش به بخشش (خود، دیگران و موقعیت) بین 72/. الی 77/. مشخص شده است. همچنینشاخص‌هایتحلیلعاملي تأییدی به دست آمده بر روي 100 نفر از دانش آموزان، برای روایی سازه این ابزار 1=CFI و07/0 =RMSEA است کهبا حذف 3 گویه از آن، حاکیازبرازندگیکاملمدل می‌باشد.ضریب آلفای کرونباخبرای پرسشنامه خود بخششیبر اساس داده های بدست آمده در این پژوهش (66/0) می‌باشد.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1    علیرغماینکه بعد از انجام کاراشتباهی احساس بدی دارم، اما با گذشت زمان می‌توانم به خودم آرامش بدهم.
2    به خاطر کارهای منفیکه انجام داده‌ام، احساس ناراحتی خودم را نمی‌توانم فراموش کنم.

دانلود فایل


پرسشنامه مقیاس ارزیابی گرایش به بخشش (HFS)

دانلود پرسشنامه مقیاس ارزیابی گرایش به بخشش (HFS), پرسشنامه آماده مقیاس ارزیابی گرایش به بخشش (HFS), پرسشنامه در مورد مقیاس ارزیابی گرایش به بخشش (HFS), سوالات پرسشنامه مقیاس ارزیابی گرایش به بخشش (HFS), طراحی پرسشنامه مقیاس ارزیابی گرایش به بخشش (HF,,,

پرسش نامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید