پرسشنامه ابزار وجود برای جوانان (ASA)

پرسشنامه ابزار وجود برای جوانان (ASA)

پرسشنامه-ابزار-وجود-برای-جوانان-(asa)

دانلود پرسشنامه ابزار وجود برای جوانان (ASA)،
در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 33

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
مبانی نظری پرسشنامه یکی از مهمترین تغییراتی که در دوران نوجوانی و جوانی عارض می گردد.نیاز به ابزار وجود در بین آنهاست.این نیاز در دوران جوانی به اوج می رسد و تاثیرات ژرفی بر عزت نفس و کسب هویت آنها می گذارد. ابزار وجود در جوانان از سویی می تواند باعث خودشکوفایی تواناییهای بالقوه شان شود و از سوی دیگر می توان اذعان داشت که ابزار وجود در جوانان دو روی سکه است که می بایست آن را در جهت پالایش شخصیت آ«ان هدایت نمود تا پیامدهای مثبتی از آن حاصل شود.
راتوس اذعان می دارد که در سنین جوانی، شخص می بایست قادر باشد تا حرفش را بزند، از حق و حقوق خود دفاع نماید. ولی از پرخاشگری استفاده نکند و با فوران هیجان منفی اش، برای ابزار وجودش ممانعتی ایجاد ننماید. اصطلاح ابزار وجود، نقطه مقابل کمرویی می باشد، زیرا افراد کمرو اصلا تئانایی احقاق حق و انتقال خواستها و نیتهایشان را ندارند و قادرنیستند. آن طور که باید و شاید، در برابر دیگران خود ایزاری معقول و متناسب با واقعیتی را به نمایش بگذارد.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1.    شما و بهترین دوستتان چهار بلیط برای مسابقه والیبال دارید. دوستان دیگر شما نیامده اند و برای هر کدام از شما، یک بلیط اضافه گذاشته اند. بهترین دوست شما می گوید: اگر بلیط اضافه خود را به من بدهید، سعی می کنم آنها را بفروشم، او هر دو بلیط را می فروشد، اما پول شما را نمی دهد:
مادرتان شما را برای خرید موتاد غذایی به فروشگاه می فرستد. فروشگاه شلوغ است و شما با صبر و حوصله در صف می ایستید تنا پول آن چه را که برداشته اید، به صندوق دار بدهید. مادرتان به شما گفته عجله نکنید. ناگهان خانمی که پشت سر شماست با چرخ خریدی که در دست دارید ششما را فشار می دهد و می گوید، هی اجاز می دهید جلوتر از شما حساب کنم، منت عجله دارم.
همکلاسی تان دروغهایی پشت سر شما پخش کرده است. د رنتیجه بیشتر دوستانتان از شما دوری می کنند و حرفهایی پشت سر شما می زنند. امروز ناگهان در بوفه مدرسه به همکلاسی خود برخورد می کنید
3.    شما معمولا به دوستان خود کمک می کنید. برخی از خواستهای دوستتان غیر منطقی است و از شما سو استفاده می کند. امروز مجددا این دوست از شما تقاضایی دارد.


دانلود فایل


پرسشنامه ابزار وجود برای جوانان (ASA)

دانلود پرسشنامه ابزار وجود برای جوانان (ASA), پرسشنامه آماده ابزار وجود برای جوانان (ASA), پرسشنامه در مورد ابزار وجود برای جوانان (ASA), سوالات پرسشنامه ابزار وجود برای جوانان (ASA), طراحی پرسشنامه ابزار وجود برای جوانان (ASA), تحلیل و تفسیر پرسشنام,,,

پرسش نامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
آئین نامه و استاندارد
طراحی وب و برنامه نویسی وب
برنامه نویسی ، سورس ، پروژه
فیلم نامه نویسی
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید