پرسشنامه فعالیت جسمانی خانواده و فرزندان

پرسشنامه فعالیت جسمانی خانواده و فرزندان

پرسشنامه-فعالیت-جسمانی-خانواده-و-فرزندان

دانلود پرسشنامه فعالیت جسمانی خانواده و فرزندان،
در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 5

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
. پرسشنامه‌ي ميزان فعاليت جسماني شاركي  دانش¬آموز (پيوست1). در ابتداي اين پرسشنامه بخشي مربوط به ويژگي¬هاي جمعيت شناختي دانش آموز شامل سن، جنسيت، قد، وزن، رشته¬ي تحصيلي و معدل و وضعيت سرپرستي و سکونت وي، در نظر گرفته شده است. بخش دوم پرسشنامه مذکور استاندارد بوده و در تحقيقات متعددي بارها مورد استفاده قرار گرفته¬ و روايي آن مورد تأييد قرار گرفته است. اين پرسشنامه مشتمل بر 5 سؤال است که هر کدام براساس 5 گويه¬ي پيش¬بيني شده از 1 تا 5 نمره¬دهي مي-شوند. نمره¬ي کل پرسشنامه برابر با حاصلجمع اعداد گويه¬هاي هر سؤال خواهد بود؛ لذا حداقل نمره کل پرسشنامه 5 و حداکثر آن 25 مي¬باشد. از جمله تحقيقاتي که از اين پرسشنامه استفاده نموده¬اند، مي¬توان به: وايتلي و شوئن  (103)، کوکمور، وايلدرز و استريدوم  (104)، وان¬درمرو، وايلدرز، دوپلسيس و استردوم  (105) و لورنس  (106) اشاره نمود.
با اين¬حال روايي اين پرسشنامه و همچنين ساير پرسشنامه¬هاي مورد استفاده در اين تحقيق مجدداً از طريق توزيع يک تعداد 20تايي مورد ارزيابي قرار گرفت که در بخش مربوطه به آن خواهيم پرداخت.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1-  شما در چه سطحي و چه حدي به فعاليت جسماني و ورزش مي‌پردازيد؟  
2-  تعداد جلسات تمرين و ورزش شما در هفته چند دفعه است؟
دانلود فایل


پرسشنامه فعالیت جسمانی خانواده و فرزندان

دانلود پرسشنامه فعالیت جسمانی خانواده و فرزندان, پرسشنامه آماده فعالیت جسمانی خانواده و فرزندان, پرسشنامه در مورد فعالیت جسمانی خانواده و فرزندان, سوالات پرسشنامه فعالیت جسمانی خانواده و فرزندان, طراحی پرسشنامه فعالیت جسمانی خانواده و فرزندان, تحلیل ,,,

پرسش نامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید