پاورپوینت فرآیند لجن فعال

پاورپوینت فرآیند لجن فعال

پاورپوینت-فرآیند-لجن-فعال

دانلود پاورپوینت با موضوع فرآیند لجن فعال،
در قالب ppt و در 10 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
یکی از بزرگترین مشکلات موجود در پساب های صنعتی و بهداشتی، وجود مواد آلی مضر می باشد که به عنوان یک تهدید بزرگ برای محیط زیست عمل میکنند. حذف این مواد یکی از نگرانی های فعالان محیط زیست بوده و راه حل های مختلفی در این زمینه ارائه شده است که از جمله آنها می توان به تصفیه به روش های بیولوژیکی اشاره نمود. یکی از روش های بیولوژیکی مورد استفاده در این زمینه لجن فعال (Activated Sludge) می باشد که باعث میشود باکتری ها و میکروارگانیسم ها از مواد آلی موجود در فاضلاب تغذیه نموده و منجر به حذف این مواد مضر گردند.
باکتری های هوازی برای رشد و تکثیر به غذا، آب و اکسیژن نیاز دارند که مواد آلی موجود در فاضلاب به عنوان غذا عمل نموده و با تزریق هوا به پساب های موجود در تصفیه خانه ها اکسیژن مورد نیاز برای آنها تامین می گردد. به عبارت دیگر، با فراهم کردن بستری از میکروارگانیسم ها و لجن در تصفیه خانه ها و تزریق هوا به داخل فاضلاب شرایط برای ایجاد فرآیندهای بیولوژیکی بین باکتری ها و مواد آلی فراهم میشود. با تغذیه مواد آلی توسط باکتری ها، تا حد زیادی عمل تصفیه فاضلاب انجام میشود.
دانلود فایل


پاورپوینت فرآیند لجن فعال

فرآیند لجن فعال, دانلود پاورپوینت فرآیند لجن فعال, پاورپوینت در مورد فرآیند لجن فعال, تحقیق فرآیند لجن فعال, پاورپوینت درباره فرآیند لجن فعال, پاورپوینت راجع به فرآیند لجن فعال, پاورپوینت آماده فرآیند لجن فعال, تحقیق در مورد فرآیند لجن فعال, ppt , pd,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید