پاورپوینت قانون مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی بهداشتی

پاورپوینت قانون مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی بهداشتی

پاورپوینت-قانون-مواد-خوردنی-آشامیدنی-آرایشی-بهداشتی

دانلود پاورپوینت با موضوع قانون مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی بهداشتی،
در قالب ppt و در 111 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
قانون مواد خوردنی آشا میدنی آرایشی و بهداشتی
قانون مواد خوردنی وآشامیدنی مشتمل‌ بر 18 ماده‌ است‌ كه‌ ماده ‌13 آن‌ نحوه‌ كنترل و برخورد با متخلفين‌ مراكز تهيه‌، توزيع‌، نگهداري‌، فروش‌ و حمل‌ و نقل‌ مواد خوردني‌، آشاميدني‌، آرايشي‌ و بهداشتي‌ و اماكن ‌عمومي‌ را مشخص‌ مي‌ سازد.
ماده 13 قانون مزبور در سال 1379 توسط مجلس شورای اسلامئ بازنگری شد
قانون اصلاحیه ماده 13
در اجراي تبصره سه قانون اصلاح ماده13 قانون مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي مصوب آذر ماه 1379 مجلس محترم شوراي اسلامي، بدينوسيله آئين نامه اجرايي ماده مذكور را مشتمل بر 5 فصل، 95 ماده، 54 تبصره و 46 بند بشرح ذيل تصويب مينمايد
فصل اول - بهداشت فردي
ماده 1: كليه متصديان و كارگران و اشخاصي كه در مراكز تهيه، توليد، توزيع، نگهداري و فروش وسايط نقليه حامل مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي و اماكن عمومي اشتغال دارند، موظفند دوره ويژه بهداشت عمومي را به ترتيبي كه معاونت سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تعيين و اعلام مينمايد گذرانده و گواهينامه معتبر آنرا دريافت نمايند.
تبصره 1: مديريت و يا تصدي و اشتغال به كار در هر يك از كارگاهها و كارخانجات و مراكز و اماكن و وسايط نقليه موضوع اين آئين نامه بدون داشتن گواهينامه معتبر موضوع ماده 1 ممنوع است.
تبصره 2: استخدام يا بكارگيري اشخاص فاقد گواهينامه معتبر مندرج در ماده 1 اين آئين نامه در هر يك از كارگاهها، كارخانجات، اماكن و مراكز و وسائط نقليه مذكورممنوع است.
تبصره 3: اشخاصي مانند صندوقدار، باغبان، نگهبان، راننده و نظاير آنها كه در اماكن موضوع اين آئين نامه شاغل بوده ليكن با مواد غذايي، آرايشي و بهداشتي ارتباط مستقيم ندارند از شمول ماده 1 فوق و تبصره هاي 1 و2 آن مستثني ميباشند.
دانلود فایل


پاورپوینت قانون مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی بهداشتی

قانون مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی بهداشتی, دانلود پاورپوینت قانون مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی بهداشتی, پاورپوینت در مورد قانون مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی بهداشتی, تحقیق قانون مواد خوردنی آشامیدنی آرایشی بهداشتی, پاورپوینت درباره قانون مواد خوردنی آش,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید