پاورپوینت بهداشت جهانی خیلی نزدیک و خیلی دور

پاورپوینت بهداشت جهانی خیلی نزدیک و خیلی دور

پاورپوینت-بهداشت-جهانی-خیلی-نزدیک-و-خیلی-دور

دانلود پاورپوینت بهداشت جهانی خیلی نزدیک و خیلی دور،
فرمت فایل : PPT قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 31

بخشی از پاورپوینت :
WHOسلامت ، بهداشت جهانی و
بهداشت تنها عدم وجود ناتوانی و بیماری نیست، بلکه سلامت ذهنی، جسمی و اجتماعی نیز می باشد.
بهداشت هم منطقه ای و هم جهانیست. پس تمام پزشکان، پرستاران و حرف وابسته به سلامت، می بایست در مورد بهداشت منطقه ای و جهانی مطلع باشند.
● بهداشت جهانی یک ایده نوین مهم است.                 ●انجمن پزشکی، از بهداشت بین الملل به این شکل یاد می کنند: “مشکلات، مصادیق و دغدغه های بهداشتی که مرزهای ملی را در می نوردند، میتوانند از مثالها و تجربیات مشابه دیگر کشور ها تاثیر پذیرند و به بهترین نحو با راه حل ها و اقدامات مشارکتی قابل پاسخ می باشند“.  به گفته ی سوپر کورس: اینترنت با آموزش بهداشت جهانی، ما را بهم نزدیک می کند.
SUPERCOURSE
 کتابخانه ای از سخنرانی های بهترین اساتید سراسر جهان در مورد پیشگیری و بهداشت عمومی می باشد که به صورت رایگان به اشتراک گذاشته شده است.
  چیست؟WHO
WHO  سازمان راهبر و هماهنگ کننده بهداشت در سازمان ملل متحد است. این سازمان مسئول مدیریت مشکلات بهداشت جهانی و ترتیب دادن دستور کاری در زمینه تحقیقات بهداشتی، تنظیم هنجار ها و استانداردها و تبیین سیاستگذاری های مبتنی بر شواهد، تامین پشتیبانی های فنی برای کشورها و ثبت و ارزیابی موضوعات بهداشتی می باشد.

دانلود فایل


پاورپوینت بهداشت جهانی خیلی نزدیک و خیلی دور

بهداشت جهانی خیلی نزدیک و خیلی دور, دانلود پاورپوینت بهداشت جهانی خیلی نزدیک و خیلی دور, پاورپوینت در مورد بهداشت جهانی خیلی نزدیک و خیلی دور, تحقیق بهداشت جهانی خیلی نزدیک و خیلی دور, پاورپوینت درباره بهداشت جهانی خیلی نزدیک و خیلی دور, پاورپوینت را,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید