پاورپوینت تحليل مخاطب در بسيج اجتماعی

پاورپوینت تحليل مخاطب در بسيج اجتماعی

پاورپوینت-تحليل-مخاطب-در-بسيج-اجتماعی

دانلود پاورپوینت با موضوع تحليل مخاطب در بسيج اجتماعی،
در قالب ppt و در 8 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
 اصل مخاطب محوری در بسيج اجتماعی
بدون شناسايي نيازها، ديدگاه ها، باورها و ارزش های حاکم بر گروه مخاطب و طراحی و اجرای راهبردها و تاکتيک های  ارتباطی برمبنای آن، اثربخشی مداخله پايين خواهد بود.
توصيفی جامع و پژوهش محور از ويژگی های مخاطب شامل متغيرهای دموگرافيک، نيازها، ارزش ها، نگرش ها و رفتارها به شمار می رود.
دسته بندی مخاطب
دسته بندی گروه مخاطب کلی برنامه بسيج به گروه های کوچک و همگون تر باعث می شود تا اثربخشی برنامه افزايش يابد.
براساس موضوع بسيج از اين متغيرها استفاده می شود:
ويژگی های دموگرافيک: سن، جنس، نژاد، قوميت، زبان، وضعيت تاهل، تعداد فرزندان و سطح سواد
ويژگی های جغرافيايي: محل زندگی، روستايي يا شهری بودن، بزرگی شهر يا کشور، اقليم، امکانات حمل و نقل
عوامل اقتصادی اجتماعی: درآمد، آموزش، وضعيت شغلی
دسته بندی مخاطب
نگرش ها، باورها، ارزش ها و ديدگاه های مخاطبان نسبت به موضوع بسيج به ويژه موانع بر سر راه اتخاذ رفتار هدف
ويژگی های فرهنگی و سبک زندگی: ارزش های فرهنگی، باورهای مذهبی، ديدگاه نسبت به بيماری و سلامتی، ديدگاه رسانه ای، کانال های رسانه ای ترجيحیوضعيت رفتاری به ويژه رفتارهای مخاطره آميز
عوامل جسمی و پزشکی: وضعيت سلامت فعلی، سابقه پزشکی، عوامل خطر فردی يا گروهی
انواع مخاطب در يک برنامه بسيج
مخاطبانی که اطلاع کافی درباره موضوع برنامه ندارند
مخاطبانی که درباره موضوع برنامه می دانند ولی موانع قابل توجهی بر سر راه پذيرش پيام احساس می کنند
مخاطبانی که درباره موضوع برنامه می داند، موانع جدی در برابر خود نمی بيند ولی منفعت قابل توجهی نيز احساس نمی کنند
مخاطبانی که درباره موضوع برنامه می داند، موانعی در برابر خود نمی بيند، منافع انجام رفتار را احساس می کنند ولی با اين حال رفتار مورد نظر را انجام نمی دهند
مخاطبان اوليه و ثانويه Primary and Secondary Audiences
مخاطبان اوليه افراد يا گروه هايی هستند که برنامه بسيج برای تاثيرگذاری بر آنها طراحی و اجرا می شود.
مخاطبان ثانويه افراد يا گروه هايي هستند که بر تصميمات و رفتارهای مخاطبان اوليه تاثير می گذارند و به طراحان و مجريان برنامه در دستيابی به مخاطبان اوليه کمک کنند.
در برخی از مراحل برنامه های ارتباطی ممکن است جای مخاطبان اوليه و ثانويه عوض شود.   

دانلود فایل


پاورپوینت تحليل مخاطب در بسيج اجتماعی

تحليل مخاطب در بسيج اجتماعی, دانلود پاورپوینت تحليل مخاطب در بسيج اجتماعی, پاورپوینت در مورد تحليل مخاطب در بسيج اجتماعی, تحقیق تحليل مخاطب در بسيج اجتماعی, پاورپوینت درباره تحليل مخاطب در بسيج اجتماعی, پاورپوینت راجع به تحليل مخاطب در بسيج اجتماعی, ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
هایسنس HISENSE
سایر رشته های پزشکی
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید