پاورپوینت آشنایی مختصر با فلسطین اشغالی

پاورپوینت آشنایی مختصر با فلسطین اشغالی

پاورپوینت-آشنایی-مختصر-با-فلسطین-اشغالی

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی مختصر با فلسطین اشغالی،
در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
فلسطین در متون مقـدس
در کتب مقدس یهودی در دوره پیش از اسرائیل برای اشاره به این ناحیه کنعان به کار رفته و پس از آن از اسرائیل (ییسرائیل) استفاده شده‌است. نام سرزمین یهود نیز به همراه چندین عنوان شاعرانه مورد استفاده قرار گرفته‌است. سرزمین شیر و عسل، سرزمینی که خداوند در آن برای تعیین شما برای پدرهایتان سوگند یاد کرده است، سرزمین مقدس، سرزمین خداوند و سرزمین موعود. در مورد سرزمین کنعان آمده‌است که شامل کل سرزمین لبنان می‌باشد. چنین به نظر می‌رسد که در این سرزمین پهناور قبیله‌های یهودی البته به همراه سایر گروه‌های قومی سکونت داشته‌اند.
وقایع چهار انجیل از کتاب مقدس مسیحی تماماً در سرزمین فلسطین اتفاق افتاده‌اند.
در قرآن، کلمه سرزمین مقدس (در زبان عربی: الأرض المقدسة) حداقل هفت بار آمده‌است و یک بار زمانی است که موسی با قوم یهود به سوی آن خوانده شد: «ای قوم! به سرزمین مقدّسی که خداوند برای شما مقرّر داشته، وارد شوید! و به پشت سر خود بازنگردید (و عقب گرد نکنید) که زیانکار خواهید بود!» (مائده،21)
دانلود فایل


پاورپوینت آشنایی مختصر با فلسطین اشغالی

آشنایی مختصر با فلسطین اشغالی, دانلود پاورپوینت آشنایی مختصر با فلسطین اشغالی, پاورپوینت در مورد آشنایی مختصر با فلسطین اشغالی, تحقیق آشنایی مختصر با فلسطین اشغالی, پاورپوینت درباره آشنایی مختصر با فلسطین اشغالی, پاورپوینت راجع به آشنایی مختصر با فلس,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید