پاورپوینت مدیریت و اجرای NIDCAP در بخش NICU

پاورپوینت مدیریت و اجرای NIDCAP در بخش NICU

پاورپوینت-مدیریت-و-اجرای-nidcap-در-بخش-nicu

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت و اجرای NIDCAP در بخش NICU،
در قالب ppt و در 43 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
تولد نوزاد نارس يكي از چالش هاي مهم نظام سلامت در دنيا و ايران مي باشد.
مشكلات ناشي از مراقبت نوزادان نارس و عوارض مختلفي كه بر روند تكاملي اين نوزادان گذا شته مي شود، تأثيرگذار بر:
 شخصيت افراد، خانواده ها و اجتماع مي باشد.
با تولد پیش از موعد، نوزاد نارس در محیطی قرار می گیرد که هیچ شباهتی به فضای رحم ندارد و از آنجا که بیشترین تکامل دستگاه عصبی مرکزی در 3 ماهه سوم زندگی جنینی صورت می گیرد، لذا این نوزادان می توانند در NICU ‌در معرض مشکلات عصبی تکاملی قرار گیرند.
پروفسور هاید لیس آلس(Prof. Heidelise Als)  دکترای روانپزشکی نوزادان از دانشگاه هاروارد  و بنیانگذار مادر علوم رفتاری نـوزادان و روش مراقبت‌های تکاملی اختصاصی برای نوزادان پرخطر در جــهان میباشد.
در این روش، مراقبت‌های تکاملی نوزادان پر خطر به صورت اختصاصی برای هر نوزاد طراحی و ارائه می‌شود و هدف از این روش تبدیل مراقبت‌های صرفا پروتکل محور به ارتباط محور و بر اساس بررسی و پایش رفتارهای نوزاد است.


دانلود فایل


پاورپوینت مدیریت و اجرای NIDCAP در بخش NICU

مدیریت و اجرای NIDCAP در بخش NICU, دانلود پاورپوینت مدیریت و اجرای NIDCAP در بخش NICU, پاورپوینت در مورد مدیریت و اجرای NIDCAP در بخش NICU, تحقیق مدیریت و اجرای NIDCAP در بخش NICU, پاورپوینت درباره مدیریت و اجرای NIDCAP در بخش NICU, پاورپوینت راجع به,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید