پاورپوینت انواع کارآزمايي های بالينی (طرح ها و فازها)

پاورپوینت انواع کارآزمايي های بالينی (طرح ها و فازها)

پاورپوینت-انواع-کارآزمايي-های-بالينی-(طرح-ها-و-فازها)

دانلود پاورپوینت با موضوع انواع کارآزمايي های بالينی (طرح ها و فازها) ،
در قالب ppt و در 43 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
كارآزمايي باليني عبارتست از:
هر گونه پژوهش بر روي انسان‌ها كه به منظور كشف،‌ يا تأييد اثرات باليني، دارويي و يا ساير اثرات فارماكو ديناميكي يك فرآورده تحقيقاتي و يا به منظور شناسايي هرگونه واكنش نامطلوب يك فرآورده تحقيقاتي و يا مطالعه جذب، توزيع سوخت و ساز و دفع يك فراورده تحقيقاتي با هدف اثبات بي خطري و يا تأثير آن صورت مي‌گيرد.
قوانين ابن سينا براي آزمون و استفاده  تجربي از داروها980–1037
- داروي تحت بررسي بايد خالص و بدون تاثير معکوس گرفتن از سرما يا گرما باشد. مواد خارجي نبايد ذات و جوهره آن را تغيير دهند. مواد خارجي نبايد به آن ناخالصي اضافه کنند. 
2-دارو، تنها بايد براي يک نوع بيماري آزمايش شود و اگر فردي، بيش از يک مشکل دارد که هر کدام درمان‌هاي متفاوتي را مي‌طلبد و درمان‌ها نيز هر کدام مخالف يکديگر هستند، نمي‌توان مطمئن بود که داروي مورد آزمايش روي کدام يک از شرايط بيمار موثر بوده است. 
3-داروها بايد در شرايط متفاوت و متناقض بيماري خاص هم آزمايش شوند و اگر در هر شرايطي موثر بودند، پس نمي‌توان گفت عملکرد دارو براي يک حالت خاص موثر بوده است. 
4- توانايي دارو بايد متناسب با شدت بيماري باشد. به عنوان مثال بهتر است دارو در مقادير کم آزمايش شود و به تدريج مقدار آن اضافه شود تا اثرات آن شناخته و از بروز عوارض جانبي ناخواسته پيشگيري شود. 
دانلود فایل


پاورپوینت انواع کارآزمايي های بالينی (طرح ها و فازها)

انواع کارآزمايي های بالينی (طرح ها و فازها), دانلود پاورپوینت انواع کارآزمايي های بالينی (طرح ها و فازها), پاورپوینت در مورد انواع کارآزمايي های بالينی (طرح ها و فازها), تحقیق انواع کارآزمايي های بالينی (طرح ها و فازها), پاورپوینت درباره انواع کارآزم,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید