پاورپوینت بانک اطلاعاتي Scopus

پاورپوینت بانک اطلاعاتي Scopus

پاورپوینت-بانک-اطلاعاتي-scopus

دانلود پاورپوینت با موضوع بانک اطلاعاتي Scopus،
در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
بانک اطلاعاتي Scopus بزرگترين بانک استنادي و چکيده نويسي جهان است که توسط Elsevier ناشر هلندي  Science Direct   راه اندازي شده و در واقع يکي از رقيبان پايگاه استنادي  ISIآمريکا مي باشد.
در حال حاضر این پایگاه بیش از 22800 عنوان ژورنال، 15000 عنوان کتاب، 70 میلیون رکورد از 5000 ناشر را از سال 1970 تا حال حاضر به صورت روزآمد ارائه می کند
اين پايگاه ابزار خوبي پژوهشگران در حوزه هاي مختلف است که نه تنها اطلاعات مقالات و چکيده آنها بلکه ميزان استنادات آنها را نيز بيان مي کند. به عبارت ديگر علاوه بر جستجو و دسترسي به مقالات معتبر مي توان فعال ترين نويسنده، سازمان، مراکز تحقيقاتي و مجلات هسته را در حوزه موضوعي خاص تعيين و رتبه بندي کرد. با ثبت نام در اين بانک وارائه پست الکترونيکي خود، بطور روزآمد از مقالات و اطلاعات جديد منتشر شده در حوزه موضوعي خود از طريق پست الکترونيکي اطلاع کسب نماييد.
صفحه اصلي سايت Scopus از 5 قسمت تشکيل شده است :
پایگاهSciVal
پایگاه SciVal  از محصولاتElsevier، یکی از حرفه ای ترین ابزارهای علم سنجی برای ارزیابی کمی و کیفی عملکرد پژوهشی سازمان ها طراحی شده که مبتنی بر شاخص های نوین علم سنجی می باشد.
این پایگاه اطلاعات پژوهشی بیش از ۸۵۰۰ دانشگاه و موسسه پژوهشی را از ۲۲۰ کشور ارزیابی و رتبه بندی کرده است.
دانلود فایل


پاورپوینت بانک اطلاعاتي Scopus

بانک اطلاعاتي Scopus, دانلود پاورپوینت بانک اطلاعاتي Scopus, پاورپوینت در مورد بانک اطلاعاتي Scopus, تحقیق بانک اطلاعاتي Scopus, پاورپوینت درباره بانک اطلاعاتي Scopus, پاورپوینت راجع به بانک اطلاعاتي Scopus, پاورپوینت آماده بانک اطلاعاتي Scopus, تحقی,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید