پاورپوینت ايمنسازي واکسن در جمهوري اسلامي ايران و اصول و مباني آن

پاورپوینت ايمنسازي واکسن در جمهوري اسلامي ايران و اصول و مباني آن

پاورپوینت-ايمنسازي-واکسن-در-جمهوري-اسلامي-ايران-و-اصول-و-مباني-آن

دانلود پاورپوینت با موضوع ايمنسازي واکسن در جمهوري اسلامي ايران و اصول و مباني آن،
در قالب ppt و در 55 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
نكات مهم
برنامه ايمن‌سازي كودكان نارس( کمتر از37هفته) با وزن بیش از2000 گرم، طبق جدول ايمن‌سازي عادي است و تجويز بموقع واكسن‌ها قويا توصيه مي‌شود.
شل بودن مدفوع و يا سرماخوردگي و تب مختصر  مانع ايمنسازي نيست.
اگر كودكي در هنگام دريافت قطره فلج اطفال مبتلا به اسهال شديد بوده و به طور همزمان قطره فلج اطفال به او خورانده شده باشد لازم است به فاصله حداقل يك ماه بعد يك دوز اضافی دريافت نمايد.
سوءتغذيه نه تنها مانعي براي ايمن‌سازي نيست، بلكه انجام بموقع آن در اين زمينه لازم است.
در بیماران با هموفیلی شدید( سطح فاكتور انعقادي كمتر از 1درصد) که براي پيشگيري از خونريزي تحت درمان منظم با فاكتورهاي انعقادي هستند، توصيه مي‌شود واکسن طی 24 ساعت بعد از دریافت فاکتور تزریق گردد.
در افراد با هموفيلي شديد، در صورت عدم دسترسي به فاكتور و شرايط خاص و اضطراري ]مانند فرو رفتن سوزن در دست (Needle Stick) [، مي‌توان واكسن هپاتيت ب را زيرجلدي تزريق كرد.
براي هيچ واكسني جز سياه سرفه، محدوديت سنّي وجود ندارد و در صورت عدم سابقه ايمن‌سازي، بايد مطابق برنامه عمل شود.
دانلود فایل


پاورپوینت ايمنسازي واکسن در جمهوري اسلامي ايران و اصول و مباني آن

ايمنسازي واکسن در جمهوري اسلامي ايران و اصول و مباني آن, دانلود پاورپوینت ايمنسازي واکسن در جمهوري اسلامي ايران و اصول و مباني آن, پاورپوینت در مورد ايمنسازي واکسن در جمهوري اسلامي ايران و اصول و مباني آن, تحقیق ايمنسازي واکسن در جمهوري اسلامي ايران ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید