پاورپوینت قالب های زبان C++

پاورپوینت قالب های زبان C++

پاورپوینت-قالب-های-زبان-c-

دانلود پاورپوینت با موضوع قالب های زبان C++،
در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
قالب یکی از ویژگی های قدرتمند زبان C++ است.با استفاده از قالب ها  می توان مجموعه کاملی از توابع مرتبط به هم (توابع همنام ) را که توابع قالب نام دارند یا مجموعه کاملی از کلاس های مرتبط به هم را که کلاسهای قالب نامدارند مشخص کرد.
به عنوان مثال می توان قالب تابعی برای تابع مرتب سازی ارایه نوشت و C++ به طور خودکار توابع قالب دیگری را تولید کند که ارایه ایاز نوع صحیح یا ارایه ای از نوع اعشاری یا ارایه ای از رشته ها و غیره را مرتب کند.
توابع همنام اعمال مختلفی را روی انواع گوناگونی از داده ها انجام می دهند.اگر این اعمال برای هر نوع یکسان باشند با استفاده از قالب های تابع راحت تر انجام میشوند.
به عبارت دیگر در توابع کلی یک عمل بر روی انواع مختلفی از داده ها انجام  میشود.در C این کار توسط ماکروها انجام می شود اما ماکروهااثرات جانبی زیادی را ایجاد می کنند و کنترل نوع را نیز انجام نمی دهند.اما قالب ها ی تابع کنترل نوع دقیقی راانجام می دهند.
با استفاده از قالب ها می توان توابع کلی و کلاس های کلی را ایجاد کرد.در یک تابع یا کلاس کلی نوع دادهای که این توابع و کلاس ها بر روی ان عمل می کنند به صورت پارامتر مشخص میشود.بنابراین می توانید ازیک تابع یا کلاس با چند نوع مختلف از داده ها کار کنید بدون اینکه نیاز به دستورالعمل های خاص ان انواع باشد.
توابع کلی:
تابع کلی مجموعه کلی از اعمال را تعریف می کند که بر روی انواع مختلفی از داده ها انجام می شوند.نوع داده ای که تابع باید بر روی ان عمل کند به عنوان ارگومان به ان ارسال می شود.با تابع کلی یک رویه کلی را می توان بر روی انواع مختلفی از داده ها انجام داد.
می دانید که بسیاری از الگوریتم ها بر روی انواع مختلفی از داده ها عمل می کنند بدون اینکه تغییراتی درانها ایجاد شود.به عنوان مثال مرتب سازی quick sort  چه برای مرتب سازی ارایه صحیح و چه برای ارایه اعشاری یکسان است.فقط نوع داده ای که مرتب می شوند متفاوت است.با ایجاد یک تابع کلی می توانیدماهیت الگوریتم را مستقل از هر نوع داده ای تعریف کنید.به این ترتیب کامپایلر کد مناسبی را برای داده ای که در زمان اجرای تابع مشخص می شود تولید می کند.به طور کلی وقتی یک تابع کلی ایجاد می کنید مثل این است که تابعی ایجاد می کنید که خودش را مجددا تعریف می کند.
دانلود فایل


پاورپوینت قالب های زبان C++

قالب های زبان C,,, دانلود پاورپوینت قالب های زبان C,,, پاورپوینت در مورد قالب های زبان C,,, تحقیق قالب های زبان C,,, پاورپوینت درباره قالب های زبان C,,, پاورپوینت راجع به قالب های زبان C,,, پاورپوینت آماده قالب های زبان C,,, تحقیق در مورد قالب های زب,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید