پاورپوینت عناصر و جزئیات 2 (عایق های صوتی)

پاورپوینت عناصر و جزئیات 2 (عایق های صوتی)

پاورپوینت-عناصر-و-جزئیات-2-(عایق-های-صوتی)

دانلود پاورپوینت با موضوع عناصر و جزئیات 2 (عایق های صوتی)،
در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
زندگی امروزی مملو از سرو صدای ناخواسته است که در داخل و یا خارج ساختمان تولید می‌شوند وگاهی موجب آزار شنونده می‌گردد.
اندودهای لیسه‌ای تا98درصد از انرژی صوتی را که با آنها برخود می‌کنند منعکس می‌سازند، تیغه‌های جداکننده گچی نازک سبب انتقال سرو صدا از اطاقی به اطاق دیگر می‌شوند. باگسترش آپارتمان‌نشینی این مشکل افزایش می‌یابد. مصالح ساختمانی جدید و روش های نوین ساخت و ساز می‌توانند این مشکل را کاهش دهند.
در انتخاب مصالح به منظور کنترل سر و صدا، طرح ساختمان دوجنبه متفاوت صوت را باید در نظر بگیرید:
اول جذب صوت و بعد انتقال آن.
 مصالحی جاذب سر و صدا هستند ممکن است به آسانی صدا را از محلی به محل دیگر عبور دهند و مصالحی که در برابر عبور صوت از میان دیوار ها وسقف پایداری می کنند، می‌توانند موجب ایجاد پدیده‌های آزار دهنده انعکاس و پژواک شوند.
صدا بندي ساختمان
جلوگيري از انتقال صوت از خارج با داخل ساختمان به اطاق ها از راه ديوار ها – درها پنجره ها و سقف ها است  یعنی كاهش سر و صداي نا خواسته در هر فضا از راه جذب هر چه بيشتر آن با مصالح آكوستيكي . مصالح متخلخل كه براي عايق كاري حرارتي ساختمان ها مصرف ميشوند معمولا جاذب صوتي مناسب نيز ميباشند ولي معمولا در برابر عبور صوت ضعيف اند اين نكته معمولا از سوي طراحان در نظرگرفته نمي شود.
دانلود فایل


پاورپوینت عناصر و جزئیات 2 (عایق های صوتی)

عناصر و جزئیات 2 (عایق های صوتی), دانلود پاورپوینت عناصر و جزئیات 2 (عایق های صوتی), پاورپوینت در مورد عناصر و جزئیات 2 (عایق های صوتی), تحقیق عناصر و جزئیات 2 (عایق های صوتی), پاورپوینت درباره عناصر و جزئیات 2 (عایق های صوتی), پاورپوینت راجع به عناص,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید