پاورپوینت مبانی برنامه سازی کامپیوتر C/C++ Programming

پاورپوینت مبانی برنامه سازی کامپیوتر C/C++ Programming

پاورپوینت-مبانی-برنامه-سازی-کامپیوتر-c-c--programming

دانلود پاورپوینت با موضوع مبانی برنامه سازی کامپیوتر C/C++ Programming،
در قالب ppt و در 8 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
قوانین
با هرگونه تفلب بسیار جدی برخورد خواهد شد.
تقلب عبارت است از ارائه کار شخص دیگری به جای تکلیف یا امتحان یا کوییز یا قسمتی از اینها. فرقی نمیکند کسی که به جای شما کار را انجام داده از همکلاسیهای شما باشد، از دیگر دانشجویان یا حتی از خارج از دانشگاه باشد و یا از روی وب کار را پیدا کرده باشید.
مشورت کردن با دیگران در حد راهنماییهای کلی اشکالی ندارد ولی خط به خط برنامه شما باید توسط خود شما تایپ شده باشد.
اگر از کسی یا جایی روی وب قسمتی از برنامه خود را میگیرید، حتما باید منبع آن را در خود برنامه اعلام کنید و از قبل با من هماهنگ کنید.
اولین تقلب باعث میشود به اندازه نمره تکلیف یا کوییز یا امتحانی که در آن تقلب کرده اید، نمره منفی بگیرید. دومین تفلب منجر به نمره صفر برای درس و معرفی به کمیته انضباطی میگردد (که کاملا ممکن است به اخراج از دانشگاه منجر شود).
قوانین
اگر در انجام تکلیف مشکلی یا سوالی دارید، سوال خود را به گروه جی میل بفرستید. اگر جواب سوال همکلاسی خود را بلد هستید، جواب را بر روی گروه پست کنید. حتما منتظر نباشید من یا دانشجویان حل تمرین جواب دهند.
کلیه تکلیفها باید تا قبل از ساعت 1:30 صبح (قبل از کلاس) فرستاده شوند. در طول ترم، سه روز وقت اضافه دارید که میتوانید هر طور که خواستید آنرا مصرف کنید (مثلا فقط یک تکلیف را سه روز دیر تحویل دهید یا اینکه سه تکلیف را هر کدام یک روز دیر تحویل دهید). بعد از استفاده از سه روز وقت اضافه، هر تکلیفی که بیش از ده دقیقه دیرتر از موعد تحویل فرستاده شود، نمره ای نخواهد گرفت.
حداکثر تا یک هفته بعد از اعلام نتایج هر تکلیف یا کوییز یا امتحان میتوانید نسبت به نمره خود اعتراض نمایید. پس از این مهلت نمره شما تغییر نخواهد کرد.
دانلود فایل


پاورپوینت مبانی برنامه سازی کامپیوتر C/C++ Programming

مبانی برنامه سازی کامپیوتر C,C,, Programming, دانلود پاورپوینت مبانی برنامه سازی کامپیوتر C,C,, Programming, پاورپوینت در مورد مبانی برنامه سازی کامپیوتر C,C,, Programming, تحقیق مبانی برنامه سازی کامپیوتر C,C,, Programming, پاورپوینت درباره مبانی بر,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید