پاورپوینت نقش مدیریت اجرائی در کارآفرینی سازمانی

پاورپوینت نقش مدیریت اجرائی در کارآفرینی سازمانی

پاورپوینت-نقش-مدیریت-اجرائی-در-کارآفرینی-سازمانی

دانلود پاورپوینت با موضوع نقش مدیریت اجرائی در کارآفرینی سازمانی،
در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
اهداف کارشناسی ارشد
مدیریت اجرائی    
دوره كارشناسي ارشد مديريت اجرايي به منظور پرورش مدیراني كه بتوانند با بهره گيري از آخرين دستاوردهاي دانش مديريت و تجارب   كشورهاي   صنعتي و نيز در نظر   گرفتن  شرايط   بومي،وظايف خويش را در راهبري و مديريت به ويژه در زمينه هاي برنامه ريزي، سازماندهي، ‌هماهنگي و كنترل، ‌مديريت منابع انساني و بالاخره نوآوري و تحول، به  نحوي  موثرتر از گذشته انجام  داده  و راه  را براي توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي هموار كنند. 
ضرورت كارآفريني در سازمان    
امروزه بسياري از شركتها به لزوم كارآفريني شركتي پي برده اند  در واقع اين گونه تغيير گرايش در استراتژي، در پاسخ به سه نيازي است كه بر شركتها تحميل گرديده است.
1. افزايش سريع رقباي جديد
2. ايجاد حس بي اعتمادي نسبت به شيوه هاي مديريت سنتي در شركتها
3. خروج بهترين نيرو هاي كار از شركتها و اقدام آنها به كارآفريني مستقل
توضیح:
در خصوص نخستين مورد ، نوآوري و ارائه محصولات جديد به قدري سرعت يافته كه تغييرات، ابتكارات و بهبودها به امري عادي در بازارهاي فروش تبديل شده است. از اين رو شركتها يا بايد به نوآوري بپردازند يا اينكه محكوم به فنا مي باشند.
دانلود فایل


پاورپوینت نقش مدیریت اجرائی در کارآفرینی سازمانی

نقش مدیریت اجرائی در کارآفرینی سازمانی, دانلود پاورپوینت نقش مدیریت اجرائی در کارآفرینی سازمانی, پاورپوینت در مورد نقش مدیریت اجرائی در کارآفرینی سازمانی, تحقیق نقش مدیریت اجرائی در کارآفرینی سازمانی, پاورپوینت درباره نقش مدیریت اجرائی در کارآفرینی س,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید