پاورپوینت پروژه تحليل فضاي شهري پل معلق آمل

پاورپوینت پروژه تحليل فضاي شهري پل معلق آمل

پاورپوینت-پروژه-تحليل-فضاي-شهري-پل-معلق-آمل

دانلود پاورپوینت با موضوع پروژه تحليل فضاي شهري پل معلق آمل،
در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
موقعیت منطقه: 
شهرستان آمل از شمال به شهرستان محمود آباد، از شمال شرقی به شهرستان بابلسر، از شرق به شهرستان بابل، از جنوب به استان تهران و از مغرب به شهرستان نور محدود است. 
پیشینه تاریخی:
آمل از شهرهاي بسيار قديمي  در استان مازندران است. 
عده اي از تاريخ نويسان و جغرافيدانان آن را به دوره پيشداديان و كيائيان نسبت داده اند.با توجه به اشيايي كه به دست آمده  ازآن در دوره ساساني پايتخت يامركز آن منطقه بوده است. 
آمل جديد در جوار شمال آمل قديم بنا شده است وامروزه يكي از شهرهاي آباد و زيباي شمال ايران است.
آمل از شهرهای قدیمی ایران است که روی رسوبات رودخانه هراز بنا شده است، به همین جهت روستاهای اطراف آن حاصلخیز و آباد می باشد. 
این شهرستان با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت (شهر آمل، حدود ۱۶۰ هزار نفر) و ۳۱۸۵ کیلومتر مساحت دارای دو شهر آمل ورینه و سه بخش مرکزی، لاریجان و دابودشت است.
شهر آمل دارای چهار دروازه به نامهای : دروازه گیلان ، دروازه گرگان ، دروازه کوهستان ، و دروازه دریا بود و مقدار زمینی که برای ساختن اولیه شهر فراهم کردند چهار صد هکتار بود.
دانلود فایل


پاورپوینت پروژه تحليل فضاي شهري پل معلق آمل

پروژه تحليل فضاي شهري پل معلق آمل, دانلود پاورپوینت پروژه تحليل فضاي شهري پل معلق آمل, پاورپوینت در مورد پروژه تحليل فضاي شهري پل معلق آمل, تحقیق پروژه تحليل فضاي شهري پل معلق آمل, پاورپوینت درباره پروژه تحليل فضاي شهري پل معلق آمل, پاورپوینت راجع به,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید