پاورپوینت پلاتر و پرینتر

پاورپوینت پلاتر و پرینتر

پاورپوینت-پلاتر-و-پرینتر

دانلود پاورپوینت با موضوع پلاتر و پرینتر،
در قالب ppt و در 36 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
رســــام (Plotter):
رسام یک دستگاه خروجی رایانه است که بطور معمول برای چاپ تصاویر گرافیکی یا دیگر ترسیم های  صفحه نمایش بکار می رود. بدلیل توانائی رسام خط، دایره و سایر اشکال، به طور معمول برای تهیه
ترسیم های فنی و معماری و نیز سایر تصویرهای برداری بکار می رود.
انــواع رســام:
1.رسام های جوهر افشان
2.رسام های قلمی
3.رسام های الکترواستاتیکی
رســام های جوهر افـشـان:
این گونه رسام ها، همانند چاپگرهای جوهرافشان معمولی – البته در سایز بزرگتر– بوده و قادر به ترسیم اشکال و حروف هستند.
رســام هـای قـلمــی:
این گونه رسام ها، با استفاده از یک یا چند قلم رنگی، خطوط را روی کاغذ یا رسانه ای شفاف، رسم می کنند. این گونه رسام ها برای تهیه متن مناسب نیستند زیرا می بایست هر کارکتر را بصورت مفرد ترسیم کنند، که این کار وقت گیر است. در ضمن، کاراکترها ظاهری ماشینی خواهند داشت، چون بدون تعویض قلم نمی توان ضخامت خطوط را تغییر داد. (بخصوص در انواع قدیمی تر).
اما در قالب های بزرگتر که ضخامت قلم چندان مهم نیست، رسام می تواند به سادگی با رسم نقطه های مفرد پر شمار، گرافیک های پیکسلی بسیار خوبی ارائه دهد. در حقیقت این گونه رسام ها می توانند به آسانی ترسیم های بزرگ را انجام دهند.
رســام هـای الکـترواستاتـیکـی:
این گونه رسام ها، همانند چاپگرهای لیزری از بار الکتریسیته ساکن و پودر جوهر استفاده می کنند. به بیان ساده تر، این گونه رسام ها ابتدا الگویی از نقطه های بار دار الکتریکی را روی کاغذ رسم کرده، آنگاه از پودر جوهر استفاده کرده و آن را حرارت می دهند.
انواع تکنولوژی حرکت کاغذ در رسام ها:
1. مسطح  (Flat bed)
2. غلطکی  (Roller)
3. مختلط  (Hwbrid )
دانلود فایل


پاورپوینت پلاتر و پرینتر

پلاتر و پرینتر, دانلود پاورپوینت پلاتر و پرینتر, پاورپوینت در مورد پلاتر و پرینتر, تحقیق پلاتر و پرینتر, پاورپوینت درباره پلاتر و پرینتر, پاورپوینت راجع به پلاتر و پرینتر, پاورپوینت آماده پلاتر و پرینتر, تحقیق در مورد پلاتر و پرینتر, ppt , pdf , تحقی,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید