پاورپوینت کمپینهای تبلیغاتی وبازاریابی حسی

پاورپوینت کمپینهای تبلیغاتی وبازاریابی حسی

پاورپوینت-کمپینهای-تبلیغاتی-وبازاریابی-حسی

دانلود پاورپوینت با موضوع کمپینهای تبلیغاتی وبازاریابی حسی،
در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
کمپین تبلیغاتی بسیار زیبا برای ارکستر فیلارمونیک برلین
در کمپین تبلیغاتی زیبای ارکستر فیلارمونیک برلین از نمای داخلی ادوات موسیقی استفاده شده است. این کمپین ساده و خلاق توسط کارگردان هنری Bjoern Ewers طراحی شده و Mierswa-Kluska عکسبرداری از داخل ادوات موسیقی را انجام داده است.
نظر شما در مورد این تبلیغ چیست؟ آیا دوست دارید در چنین محیط رویایی و خاصی نشسته و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید؟
تازه‌ترین کمپین‌های خلاقانه و نوآورانه
چگونه برندهایی نظیر نیسان، آدیداس، اوک، برتس بیز، مایکروسافت و سونی با بهره‌مندی از بازاریابی حسی می‌کوشند تا زنده بمانند و تازه. برندهای جهانی همواره در پی آنند تا «توجه» مردم را به خود جلب کنند. تنها در این صورت است که می‌توانند زنده بمانند.
بنزین و انرژی نیسان با صدای انسان تامین می‌شود
یکی از ویژگی‌های یک کمپین بازاریابی حسی موفق این است که بتواند مخاطبان خود را به نشان دادن واکنشی خاص وادار کند. نیسان در تازه‌ترین کمپین بازاریابی حسی خود به خوبی به این عنصر بازاریابی توجه کرد.
نیسان که معروف‌ به اجرای کمپین‌های بسیار دقیق و استفاده از شیوه‌‌های مهندسی در فعالیت‌های بازاریابی خود است، این‌بار نیز کمپین زیبا و بسیار هنرمندانه‌ای را اجرا کرد. مهندسان نیسان پس از بررسی‌ها و اندازه‌گیری‌های دقیق، ماشینی کوچک را طراحی کردند که نه با بنزین و گاز و نه با برق و هیدروژن کار می‌کرد، بلکه نیروی محرکه آن صدای انسان بود. این مهندسان همچنین نمونه‌ای مینیاتوری از یک پیست اتومبیلرانی طراحی کردند که ماشین‌های كوچك نیسان بتوانند به راحتی در آن به پیش روند. 
دانلود فایل


پاورپوینت کمپینهای تبلیغاتی وبازاریابی حسی

کمپینهای تبلیغاتی وبازاریابی حسی, دانلود پاورپوینت کمپینهای تبلیغاتی وبازاریابی حسی, پاورپوینت در مورد کمپینهای تبلیغاتی وبازاریابی حسی, تحقیق کمپینهای تبلیغاتی وبازاریابی حسی, پاورپوینت درباره کمپینهای تبلیغاتی وبازاریابی حسی, پاورپوینت راجع به کمپی,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید