پاورپوینت الزامات و نیازمندیهای مدیریت بحران

پاورپوینت الزامات و نیازمندیهای مدیریت بحران

پاورپوینت-الزامات-و-نیازمندیهای-مدیریت-بحران

دانلود پاورپوینت با موضوع الزامات و نیازمندیهای مدیریت بحران ،
در قالب ppt و در 64 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
الزامات و نیازمندیهای
مدیریت بحران 
در حوادث و سوانح غیر مترقبه
در هنگام نبرد (بحران ) مجال پرداختن به همه جهات قوت‌ها و ضعف‌ها و طرح‌ها و برنامه‌ها و در حقيقت ترسيم استراتژي دفاع همه جانبه نبوده است ولي درشرايط عادي بايد با سعه صدر و به دور از حب و بغض‌ها به اين مسائل پرداخت و از همه اندوخته‌ها و تجربه‌ها و استعدادها و طرح‌ها  استفاده  نمود.
تــرســـيم وضــع مــطلوب ، شـناخت وضــع مـــوجــود ، بكارگيري  شيوه‌هاي  علمي و تحقيق شده و پيگيري حركت  از  وضع   موجود  به  وضع مطلوب ،  كار بسيار  خوبي  است.
توضیح ضروری :
در جریان مطالبی که ارائه خواهد شد، به هیچ وجه قصد نداریم که بگوییم در زمینه مدیریت بحران  کاری صورت نگرفته، بلکه هدف آن است که بپذیریم در سایه اراده و توانمندیهای نیروهای جوان و مستعد مردمی و نقش  ارزشمند  مدیران و مسئولین این بخش ، می تــــــــــوانیم  در شرایطی به مراتب ایده آل تر از وضعیت موجود قرار داشته باشیم ، مشروط بر اینکه با دقت بیشتری، الزامات و نیازمندیهای این بخش را مورد توجه قرار دهیم . 
دانلود فایل


پاورپوینت الزامات و نیازمندیهای مدیریت بحران

الزامات و نیازمندیهای مدیریت بحران , دانلود پاورپوینت الزامات و نیازمندیهای مدیریت بحران , پاورپوینت در مورد الزامات و نیازمندیهای مدیریت بحران , تحقیق الزامات و نیازمندیهای مدیریت بحران , پاورپوینت درباره الزامات و نیازمندیهای مدیریت بحران , پاورپوی,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید