پاورپوینت پولشویی

پاورپوینت پولشویی

پاورپوینت-پولشویی

دانلود پاورپوینت با موضوع پولشویی،
در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
ژاپنی ها بر این باورند که شستن پول کثیف برای شان شانس می آورد آن ها در مواقع خاصی پول های کثیف خود را می شویند تا بخت و اقبال به سوی شان رو کند. ...
پولشویی یعنی مشروع جلوه ‎دادن پول‌هایی که از راه‎های غیرقانونی و نامشروع به‎دست می‌آیند با استفاده از روش‌هایی که باعث پنهان شدن منشاء غیر قانونی آن پول‌ها می‌شوند.
تعریف پولشویی
پول‌شویی فعالیتی غیرقانونی است که در طی انجام آن، عواید و درآمدهای ناشی از اعمال خلاف قانون، مشروعیت می‌یابد. به عبارت دیگر پول‎های کثیف ناشی از اعمال خلاف به پول‎های به ‎ظاهر تمیز تبدیل می‎شوند و در بدنه اقتصاد جایگزین می‌شود.
تاریخچه پولشویی :
نخستین بار فردی به نام آل کاپون گروهی به نام آلکاپون‌ها تشکیل داد. این گروه به زور از مردم اخاذی می‌کردند. آنان برای پنهان‎سازی شیوه عمل خود، رخت‎شوی‌خانه‌ای تاسیس کردند و وانمود می‌کردند درآمد خود را از این راه به دست می‌آورند؛ نه از راه نامشروع. اصطلاح پول‌شویی این چنین شکل گرفت.
دانلود فایل


پاورپوینت پولشویی

پولشویی, دانلود پاورپوینت پولشویی, پاورپوینت در مورد پولشویی, تحقیق پولشویی, پاورپوینت درباره پولشویی, پاورپوینت راجع به پولشویی, پاورپوینت آماده پولشویی, تحقیق در مورد پولشویی, ppt , pdf , تحقیق با موضوع پولشویی, دانلود تحقیق پولشویی

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید