پاورپوینت جوشکاری فراصوتی

پاورپوینت جوشکاری فراصوتی

پاورپوینت-جوشکاری-فراصوتی

دانلود پاورپوینت با موضوع جوشکاری فراصوتی،
در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تاریخچه :
موج التراسونیک بطور طبیعی بخشی از صدای خفاشها را تشکیل می دهد حدود 130 سال پیش شخصی به نام Rodolphkoling  توانست ارتعاشات التراسونیک را تولید نماید . این علم در طی جنگ جهانی اول برای مواجه با زیر دریایی هایی که نیرو دریایی فرانسه را تهدید می کرد توسط پرفسور P.Langevin پیشرفت زیادی کرد .
تعریف جوشکاری  :
جوشکاری عبارتست از اتصال دوقطعه فلزی یا غیر فلزی به یکدیگر در اثر عوامل خارجی مثل حرارت و فشار که امروزه به صورت یک علم پیشرفته در آمده است . هدف آن اتصال دایمی مواد مهندسی ( فلز ،سرامیک ، پلیمر ،کامپوزیت ) به یکدیگر است به گونه ای که خواص اتصال برابر خواص ماده پایه باشد .
جوشکاری حالت جامد :
دسته ای از فرآیند های جوشکاری هستند که در آنها عمل جوشکاری بدون ذوب شدن لبه ها انجام می شود .در واقع لبه های تحت فشار با حرارت یا بدون حرارت در همدیگر له می شوند .
دانلود فایل


پاورپوینت جوشکاری فراصوتی

جوشکاری فراصوتی, دانلود پاورپوینت جوشکاری فراصوتی, پاورپوینت در مورد جوشکاری فراصوتی, تحقیق جوشکاری فراصوتی, پاورپوینت درباره جوشکاری فراصوتی, پاورپوینت راجع به جوشکاری فراصوتی, پاورپوینت آماده جوشکاری فراصوتی, تحقیق در مورد جوشکاری فراصوتی, ppt , pd,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
سایر گرایش های مدیریت
سایر گرایش های مدیریت
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید