پاورپوینت آلودگی هوا در روستاها و نقش آن در سلامت و راهکارهای کنترل آن ( مصرف سوخت های جامد )

پاورپوینت آلودگی هوا در روستاها و نقش آن در سلامت و راهکارهای کنترل آن ( مصرف سوخت های جامد )

پاورپوینت-آلودگی-هوا-در-روستاها-و-نقش-آن-در-سلامت-و-راهکارهای-کنترل-آن-(-مصرف-سوخت-های-جامد-)

دانلود پاورپوینت با موضوع آلودگی هوا در روستاها و نقش آن در سلامت و راهکارهای کنترل آن ( مصرف سوخت های جامد )،
در قالب ppt و در 36 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
بيماري هائي كه به آلودگي هواي  فضاي بسته نسبت مي دهند:
عفونت هاي تنفسي حاد در كودكان :
عفونت هاي حاد دستگاه تنفسي تحتاني :
اين بيماري مهمترين عامل مرگ و مير كودكان زير 5 سال بوده و در اثر آن حدود 2 مليون مرگ در سال در اين گروه سني رخ مي دهد. بر طبق مطالعات گوناگون در كشورهاي در حال توسعه ، گزارش شده است كه تماس با آلودگي هواي داخل ساختمان در عفونت هاي حاد تنفسي تحتاني مشاركت دارد ، بطوريكه احتمال بروز نسبي قابل توجه 5- 2 مرگ را گزارش داده اند. در بررسي هاي موردي – شاهدي كه در مصرف سوخت از چوب استفاده مي كردند و گروهي ديگر از سوخت پاك تر ، نشان داده شد كه در مصرف چوب احتمال بروز نسبي عفونت تنفسي 5 برابر گزارش شده است. در مطالعه ديگري با اندازه گيري سطوح  PM10 پانزده ساعته ، كودكان ساكن در منازل با ميزان مواجهه  65 ميكروگرم در متر مكعب يا بيشتر احتمال بروز 7 برابر بيشتر از كودكان ساكن در منازل با مقادير كمتر از 65  ميكروگرم در متر مكعب مي باشد.
عفونت دستگاه تنفسي فوقاني و عفونت گوش مياني :
چندين مطالعه رابطه بين تماس با دود سوخت هاي بيومس و بيماريهاي عمومي دستگاه تنفس ( اكثرا در مجاري تنفسي فوقاني ) را گزارش داده اند و شواهد قوي وجود دارد كه تماس با دود تنباكو باعث بيماريهاي گوش مياني مي شود. يك مطالعه نيز احتمابل بروز نسبي 73/1  برابر عفونت گوش مياني در اطفال را در ارتباط با اجاقهاي چوب سوز گزارش كرده است . 
دانلود فایل


پاورپوینت آلودگی هوا در روستاها و نقش آن در سلامت و راهکارهای کنترل آن ( مصرف سوخت های جامد )

آلودگی هوا در روستاها و نقش آن در سلامت و راهکارهای کنترل آن ( مصرف سوخت های جامد ), دانلود پاورپوینت آلودگی هوا در روستاها و نقش آن در سلامت و راهکارهای کنترل آن ( مصرف سوخت های جامد ), پاورپوینت در مورد آلودگی هوا در روستاها و نقش آن در سلامت و راه,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید